انتخابات نشان‌دهنده عزت ملی است
کد خبر: 3977710
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۹

انتخابات نشان‌دهنده عزت ملی است

امام جمعه شهر ششده فسا با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات، آن را مايه فخر نظام و آبروي ملت ايران و نشان‌دهنده عزت ملي و نمايان‎‌گر مردم‌سالاري ديني دانست.

به گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین صدیق، امام جمعه شهر ششده امروز، 25 خردادماه در دیدار با فرمانده انتظامی شهرستان فسا با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات، گفت: انتخابات مايه فخر نظام و آبروي ملت ايران و نشان‌دهنده عزت ملي و نمايان‎‌گر مردم‌سالاري ديني است.

وی افزود: انتخابات بزرگترین رویداد سیاسی کشورهاست که ان‌شاءالله با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مردم فهیم ایران اسلامی این رویداد سیاسی را به حماسه سیاسی تبدیل خواهند کرد.

امام جمعه ششده با اشاره به حساسیت و اهمیت کار پلیس در برقراری نظم و امنیت انتخابات اظهار کرد: انتخابات پُر شور و امن، شكوه حضور و اتحاد مردم ایران را در این صحنه سياسي به رخ جهانيان مي‌کشد.

محمد هاشم قسام، فرمانده انتظامی فسا نیز در این نشست، گفت: پليس تمام توان خود را در خصوص تأمين امنيت انتخابات به كار گرفته و برای اجرای این ماموريت آمادگی کامل دارد.

انتهای پیام
captcha