برخی برنامه‌های دهه کرامت بر روی کاغذ مانده است
کد خبر: 3977678
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۲

برخی برنامه‌های دهه کرامت بر روی کاغذ مانده است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با اشاره به فرا رسیدن ایام دهه کرامت گفت: متأسفانه برخی از برنامه‌ها به جای اینکه اجرا شوند، بیشتر بر روی کاغذ مانده است و تعهد به مسائلی که در جلسات مطرح می‌شود، کمتر مدنظر قرار گرفته است.

به گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد رضایی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس، امروز، 25 خردادماه در نشست هماهنگی ستاد هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی ضمن تبریک فرا رسیدن ایام دهه کرامت گفت: وجود امام رضا(ع) را برای ایرانیان و شیعیان مایه خیر و برکت و معنویت دانست.

وی با تأکید بر اینکه ضرورت توجه به جایگاه حضرت احمدبن موسی شاهچراغ(ع) نیز گفت: باید تلاش کنیم تا از وجود حضرت احمدبن موسی شاهچراغ(ع) نهایت استفاده معنوی و فرهنگی را ببریم.

رضایی با بیان اینکه به مناسبت فرا رسیدن ایام دهه کرامت یکسری برنامه‌ها تدارک دیده شده است، افزود: متأسفانه برخی از برنامه‌ها به جای اینکه اجرا شوند، بعضاً بیشتر بر روی کاغذ مانده است و تعهد به مسائلی که در جلسات مطرح می‌شود، کمتر مدنظر قرار گرفته است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس در بخش دیگری از سخنان خود با یادآوری اینکه هفته افشای حقوق بشر آمریکایی از 6 تیرماه آغاز می‌شود، گفت: 6 تیرماه مصادف با سالروز ترور ناکام رهبر معظم انقلاب است؛ 7 تیر نیز سالروز ترور شهید بهشتی و یارانش بوده و 8 تیر هم سالروز بمباران شیمیایی سردشت توسط رژیم بعث عراق است و 11 تیرماه سالروز هم سالروز شهادت آیت‌الله صدوقی توسط منافقین و نهایتاً 12 تیرماه سالروز حمله ناوگان جنگی آمریکا به هواپیمای مسافربری پایان هفته افشای حقوق بشر آمریکایی خواهند بود.

وی برخی از جنایات آمریکا را در سطح منطقه یادآور شد و گفت: در تمام این جنایات شاهد اقدامات مستقیم یا غیرمستقیم آمریکا و غربی‌ها هستیم که باید بیشتر چهره واقعی آن‌ها را به مردم نشان دهیم.

رضایی، یکی از مصادیق این عناد را تبلیغات سوء دشمن در انتخابات آینده دانست و گفت: دشمن در همین انتخابات پیش رو اینقدر درباره رأی ندادن و یا حتی رأی دادن به شخصی که فکر می‌کنند و جای پای آن‌ها را در جهت تسلط بر منابع، فرهنگ و اقتصاد نگه می‌دارد غلیظ برخورد می‌کند که دشمنی را به راحتی می‌توان در این گونه اقدامات دید.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس تأکید کرد: آمریکا هیچ‌گاه تغییر رویه نخواهد داد لذا باید تلاش کنیم تا جنایات آن‌ها را به خوبی تبیین کنیم.

وی بر ضرورت استفاده از فضای مجازی در این عرصه تأکید کرد و گفت: بعد از گذشت چهار دهه از انقلاب با یک فضای خشک نمی‌توان به اهداف مورد نظر دست یافت و ضمن استفاده از منابر و مساجد، باید از شیوه‌های نوین تبلیغات و رسانه‌های مجازی همراه با کارشناسان و نخبگان استفاده کرد.

رضایی با اشاره به اهمیت تبلیغات شهری و فضاسازی محیطی نیز در این راستا اظهار کرد: باید ضمن تبلیغات محیطی، استفاده از فضای مجازی، پاسخگویی به شبهات، طرح راحت و ساده مسائل مبتلابه، استفاده از فرصت نماز جمعه و ظرفیت مساجد را در دستور کار قرار داد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با اعلام برگزاری یک برنامه مرکزی در کنار سایر برنامه‌های جانبی هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی گفت: باید در یک برنامه به همه مسائل این هفته و به صورت کلی بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی پرداخت که جزییات آن اعلام خواهد شد.

انتهای پیام
captcha