اهمیت انتخاب اصلح کمتر از اهمیت حضور در انتخابات نیست
کد خبر: 3976780
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۷

اهمیت انتخاب اصلح کمتر از اهمیت حضور در انتخابات نیست

خطیب جمعه کامفیروز با اشاره به اهمیت انتخاب اصلح در انتخابات گفت: همانگونه که لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب و خون شهدائی که در جهت صیانت از این مرز و بوم ریخته شده، حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی بر تمامی ما فرض و واجب است، انتخاب اصلح نیز اهمیتی کمتر از حضور در انتخابات ندارد.

به گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه کامفیروز، حجت‌الاسلام محمد تقی‌زاده، خطیب جمعه کامفیروز امروز، 21 خردادماه ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن میلاد با سعادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) مردم را به حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری فراخواند و گفت: همانگونه که لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب و خون شهدائی که در جهت صیانت از این مرز و بوم ریخته شده، حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی بر تمامی ما فرض و واجب است، انتخاب اصلح نیز اهمیتی کمتر از حضور در انتخابات ندارد زیرا شورای نگهبان برای تایید صلاحیت، حداقل واجدیت صفات لازم برای تصدی پست ریاست جمهوری را می‌سنجد و از آن به بعد بر عهده ماست که نمره ۲۰ را انتخاب کنیم یا نمره ۱۰ را انتخاب کنیم.

وی افزود: روز عاشورای ۶۱ هجری خیلی‌ها در کربلا حضور داشتند و در آن حادثه مشارکت کردند اما صرفاً قریب به ۱۵۰ نفر به امام صالح رای دادند و مابقی به حمایت از امام کفر پرداختند.

تقی‌زاده با اشاره به رفتارهای برخی نامزدها و صحبت‌های آنان در مناظرات پخش شده گفت: متأسفانه شاهد بودیم برخی به جای آنکه فرصت مناظرات را محلی برای تضارب آرا قرار داده و به مردم برای انتخاب اصلح کمک کرده و برنامه‌های کاربردی خود را ارائه دهند، با بداخلاقی‌ها و صحبت‌های ناشایست و بی‌اساس،  لحظاتی باعث تاریکی انتخابات و تکدر خاطر مردم شدند.

خطیب جمعه کامفیروز ادامه داد: نامزدهای ریاست جمهوری و طرفداران آنان بایدمد نظر داشته باشند که هیچ چیز ارزش آن را ندارد که ما به خاطر آن پا را از دایره تقوای الهی فراتر گذاشته و به جای نقد سازنده و روشنگر دست به تخریب و تهمت به رقیب خود زنیم. فهم مردم بحمدالله دیگر در حدی است که با چنین صحبت‌هایی نه تنها از شما استقبالی نمی‌کنند بلکه باعث انزجار و تنفر خویش نیز گشته‌اید.

انتهای پیام
captcha