برپایی سلسله مباحث معرفت‌شناسی در بقاع متبرکه شیراز
کد خبر: 3976689
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۹

برپایی سلسله مباحث معرفت‌شناسی در بقاع متبرکه شیراز

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه 3 شیراز از برپایی سلسله مباحث معرفت‌شناسی در بقاع متبرکه سید سعدالدین(ع) و سید محمد(ع) این کلان‌شهر خبر داد.

حجت‌الاسلام سیدمیثم حسینی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه 3 شیراز در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، از برپایی سلسله مباحث معرفت‌شناسی در بقاع متبرکه سید سعدالدین(ع) و سید محمد(ع) این کلان‌شهر خبر داد و گفت: این بقاع متبرکه در کوچه 10 خیابان آستانه واقع شده‌اند.

وی با بیان اینکه این جلسات با تدریس حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حسین کاویانی‌راد، مدرس حوزه و دانشگاه برگزار می‌شوند، افزود: این دوره به صورت حضوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همچنین غیرحضوری به صورت آنلاین از طریق روبیکا برگزار می‌شود.

حسینی بیان کرد: کلاس‌ها در روزهای سه‌شنبه چهارشنبه و پنجشنبه هر هفته برگزار به مدت 40 دقیقه برگزار می‌شود که طی آن برخی از دروس حوزوی شامل اخلاق، فلسفه، علوم قرآنی تدریس می‌شوند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه 3 شیراز ادامه داد: در روزهای سه شنبه از ساعت 14 کلاس تحریرالوسیله امام خمینی(ره) از ساعت 15 تدریس اصول کافی و پس از آن مباحث اخلاق عملی حرف و آموزش داده می‌شود.

وی تصریح کرد: در روزهای چهارشنبه از ساعت ۱۰ تا ۱۰ و ۴۰ دقیقه صبح تدریس تفسیر المیزان و از ساعت ۱۱ تا ۱۱:۴۰ تدریس شرح صحیفه سجادیه حکیم سبزواری همچنین تدریس دانش و روش بندگی اثر با ارزش علامه جوادی آملی نیز در روزهای چهارشنبه بعدازظهر انجام می‌شود.

حسینی با بیان اینکه در روزهای پنج‌شنبه نیز این سلسله مباحث معرفت‌شناسی شامل تدریس کتاب نهایة الحکمه علامه طباطبایی و دروس منطق می‌شود، گفت: کلاس‌ها از ۱۳ خرداد آغاز شده است و تا اتمام هر یک از کتب ادامه خواهد داشت البته برای تدریس تفسیر المیزان و شرح صحیفه سجادیه یک دوره ۴ ماهه در نظر گرفته شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه 3 شیراز در پایان گفت: علاقه‌مندان می‌توانند از طریق آدرس https://rubika.ir/joinc/JGAIHGJ0BVFQHLFSCOBZDDVQLLLMDANH این جلسات را دنبال کنند.

 

انتهای پیام
captcha