افتتاح بخش بانوان قرارگاه عمار در شیراز
کد خبر: 3976680
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۸

افتتاح بخش بانوان قرارگاه عمار در شیراز

طی مراسمی بخش بانوان قرارگاه عمار حوزه علمیه منصوریه شیراز با رویکرد فرهنگی و تبلیغی افتتاح شد.

به گزارش ایکنا از فارس، در گردهمایی مبلغین قرارگاه عمار حوزه علمیه منصوریه شیراز بخش بانوان این قرارگاه امروز، 20 خردادماه افتتاح شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حمیدرضا حدائق، مدیر حوزه علمیه منصوریه شیراز در این مراسم گفت: بخش بانوان قرارگاه عمار از امروز به صورت رسمی افتتاح شد که طلاب و مبلغین خواهر مدارس علمیه سطح استان فارس نیز می‌توانند با ثبت نام در این قرارگاه به فعالیت های تبلیغی بپردازند.

وی با بیان اینکه این قرارگاه با رویکرد فرهنگی و تبلیغی از سال 93 تاکنون در حوزه علمیه منصوریه مشغول به فعالیت است، افزود: مبلغان این قرارگاه در 80 مسجد و حسینیه شیراز اقامه نماز جماعت دارند.

حدائق به راه‌اندازی شاخه روضه خانگی در قرارگاه عمار اشاره کرد و گفت: خانواده‌هایی هستند که دوست دارند روضه خانگی در منازل خود برگزار کنند اما هزینه آن را ندارند از این رو قرارگاه عمار با راه‌اندازی روضه خانگی سنت قدیمی را بیش از پیش احیا خواهد کرد.

وی در پایان دبستان و پیش دبستانی گل‌های مهدوی را همچنین مورد توجه قرار داد و گفت: با توجه به درخواست‎‌هایی که از سوی خانواده‌های طلاب و متدین صورت گرفت ثبت‌نام پیش دبستانی و دبستان گل‌های مهدوی تحت اشراف آیت‌الله حدائق تا 15 تیرماه تمدید شد، افرادی که دوست دارند فرزندان خود را با آموزش‌های مهدوی و قرآنی آشنا کنند می‌توانند در این مدرسه به آدرس https://mansurieh.com/mahdavy/ ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام
captcha