حرم شاهچراغ(ع) نیازمند حمایت‌های گسترده است
کد خبر: 3975489
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰

حرم شاهچراغ(ع) نیازمند حمایت‌های گسترده است

تولیت آستان مقدس شاهچراغ(ع) با بیان اینکه استان فارس به ويژه حرم مطهر شاهچراغ (ع) نيازمند حمايت‌هاي گسترده است، گفت: بايد پوشش گسترده‌اي جهت مبارزه با تحركات افرادي كه بخواهند امنيت را خدشه‌دار كنند صورت گيرد.

به گزارش ایکنا از فارس، به نقل از معاونت اجتماعی پلیس فارس، آیت‌الله لطف‌الله دژکام، نماینده رهبر معظم انقلاب در فارس امروز، 13 خردادماه در دیدار با رئیس عقیدتی ـ سیاسی ناجا با بيان اينكه مأموريت‌هاي نيروي انتظامي در كشور متعدد و شبانه‌روزي است، گفت: نيروي انتظامي در بحث پيشگيري از آسيب‌هاي اجتماعي پيش قدم بوده است.

وی افزود: ما بارها رويكرد عادلانه همراه با سليقه مجموعه انتظامي در ابعاد مختلف را مورد تقدير قرار داده‌ايم و در حد امكان نيز با آنان همكاري داشته‌ايم.

آیت‌الله دژکام گفت: استان فارس به ويژه حرم مطهر شاهچراغ (ع) نيازمند حمايت‌هاي گسترده است و بايد پوشش گسترده‌اي جهت مبارزه با تحركات افرادي كه بخواهند امنيت را خدشه‌دار كنند صورت گيرد.

امام جمعه شیراز در پايان خواستار نگاه ويژه نيروي انتظامي در برخورد جدي و قانوني با آسيب‌هاي اجتماعي در سطح استان فارس به خصوص در اطراف حرم مطهر شاهچراغ (ع) شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا ادیانی، رئيس عقيدتي ـ سياسي ناجا نیز در این دیدار بيان كرد: رسيدن نيروي انتظامي به تراز اول انقلاب بدون ارتباط وسيع با نمايندگان ولي فقيه كه مشعل‌داران هدايت و چراغ فروزان بصيرت بخشي هستند مقدور نخواهد بود.

وی افزود: خانواده بزرگ نيروي انتظامي با بصيرت، هوشياري و شناختي كه نسبت به ترفندهاي دشمنان دارند نه تنها خود در انتخابات شركت مي‌كنند بلكه به خاطر جايگاه و منزلتي كه در بين شهروندان دارند مصمم هستند برادران و خواهران ديني خود را به شركت در انتخابات رياست جمهوري و انتخاب فرد اصلح تشويق كنند.

ادیانی با در پایان دعوت از عموم ملت ايران به حضور پرشور در انتخابات سيزدهمين دوره رياست جمهوري، گفت: حضور آگاهانه مردم به پاي صندوق‌هاي اخذ رأي توطئه‌ها و نقشه‌هاي شوم دشمنان را نقش بر آب خواهد كرد.

یادآور می‌شود، در حاشيه اين ديدار ضمن اهدا لوح تقدير به رئيس عقيدتي ـ سياسي ناجا و فرمانده انتظامي استان فارس در راستاي برقراي نظم و امنيت مطلوب از سوي توليت آستان مقدس حرم مطهر شاهچراغ(ع)، شال خادم افتخاري به حجت‌الاسلام والمسلمين سيدعليرضا ادياني اهدا شد و پس از پايان مراسم، غبارروبي حرم مطهر انجام شد.

انتهای پیام
captcha