کتاب «کاشی بهشت» در شیراز رونمایی می‌شود
کد خبر: 3974544
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲
در دهه کرامت؛

کتاب «کاشی بهشت» در شیراز رونمایی می‌شود

کتاب «کاشی بهشت» با موضوع بررسی نقش مایه‌های حرم مطهر به همت سازمان فرهنگی شهرداری شیراز در دهه کرامت رونمایی می‌شود.

کتاب «کاشی بهشت» در شیراز رونمایی می‌شودبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی شهرداری شیراز، علیرضا عبدالهی، نماینده سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز در ستاد دهه کرامت فارس، امروز، یکشنبه 9 خرداد در جلسه ستاد فضاسازی شهری، ستاد دهه کرامت استان فارس که به میزبانی ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد فارس برگزار شد، گفت: معاونت فرهنگی طبق سال های گذشته سنگ تمام می گذارد و ویژه برنامه هایی خارج بحث تبلیغات انجام می دهد.

عبدالهی افزود: رونمایی کتاب «کاشی بهشت» به همت این سازمان را در دهه کرامت شاهد خواهیم بود که به بررسی نقش‌مایه‌های حرم مطهر می‌پردازد.

وی از تولید 2 کلیپ تصویری با همکاری آستان مقدس احمدی و محمدی(ع)، ویژه ایام دهه کرامت خبر داد و گفت: فراخوان جشنواره «آواها و نواها» هم در منتشر شده است.

عبدالهی با اشاره به اینکه در سال گذشته یکصد سازه تبلیغاتی برای دهه کرامت در نظر گرفته و یک هزار متر بنر چاپ و نصب شد، افزود: لازم است برای اینکه کار به شکل بهتری انجام شود دستگاه های دیگر هم در فضاسازی هم همکاری کنند چرا که شهرداری به تنهایی نمی توانند تمام بنرها را تامین کند و از این رو باید یک طرح واحد تهیه و بین سازمان ها توزیع شود تا آنان هم حداقل با نصب آن بنر در ورودی اداره خود، در فضاسازی این ایام سهیم باشند.

انتهای پیام
captcha