ثبت نام 143 لرستانی در مسابقات قرآن اوقاف
کد خبر: 3974443
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۴
رئیس اداره امور قرآنی اوقاف لرستان خبر داد:

ثبت نام 143 لرستانی در مسابقات قرآن اوقاف

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان لرستان از ثبت نام 143 لرستانی برای شرکت در چهل و دومین دوره مسابقات قرآن اوقاف و امور خیریه خبر داد و گفت: مهلت ثبت نام در این دوره از مسابقات تا ۱۳ خرداد اعلام شده و این تاریخ قابل تمدید نیست.

ثبت نام 143 لرستانی برای شرکت در مسابقات قرآن اوقاف / 13 خرداد؛ پایان ثبت نامتقی دریکوندی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از لرستان با اشاره به مهلت ثبت نام چهل و دومین دوره مسابقات قرآن اوقاف و امور خیریه کشور، گفت: ثبت‌ نام این مسابقات قرآنی تا ۱۳ خرداد ادامه خواهد داشت و این تاریخ قابل تمدید نخواهد بود.

وی با اشاره به ثبت نام 143 لرستانی در چهل و دومین دوره مسابقات قرآن اوقاف و امور خیریه، افزود: مرحله شهرستانی مسابقات قرآن استان در تیرماه سال‌ جاری برگزار خواهد شد.

دریکوندی خواستار مشارکت جامعه قرآنی لرستان در چهل و دومین دوره مسابقات قرآن اوقاف شد و ادامه داد: این مسابقات در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ قرآن کریم، تفسیر عمومی قرآن کریم، اذان، دعاخوانی، همسرایی و همخوانی قرآن برگزار خواهد شد.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان با بیان اینکه در این دوره از رقابت‌ها، آقایان و بانوان بالای 18 سال می‌توانند برای ثبت نام اقدام کنند، گفت: علاقه‌مندان به شرکت در این رقابت‌ها می‌توانند به سایت www.quraniran.ir مراجعه کنند و از این طریق برای شرکت در چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم سازمان اوقاف اعلام آمادگی کنند.

انتهای پیام
captcha