اجرای پویش «پنجره فولاد» در زندان‌های فارس
کد خبر: 3974244
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۹

اجرای پویش «پنجره فولاد» در زندان‌های فارس

مدیرکل زندان‌های فارس از اجرای پویش ملی «پنجره فولاد» در زندان‌های استان به‌ منظور حمایت از خانواده‌های نیازمند زندانیان و با نیت امام رئوف خبر داد.

به گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی اداره‌ کل زندان‌های فارس، سومین جلسه هیئت مدیره انجمن حمایت زندانیان شیراز و مجمع عمومی سالیانه انجمن، همزمان با روز ملی نسیم مهر، روز حمایت از خانواده زندانیان با حضور مدیرکل زندان‌های فارس، معاون دادسرای عمومی و انقلاب شیراز، مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان شیراز، خیرین و کارکنان زندان‌های شیراز امروز، 8 خردادماه در شیراز برگزار شد.

اسحاق ابراهیمی، مدیرکل زندان‌های فارس در این جلسه از اجرای پویش ملی «پنجره فولاد» در زندان‌های استان خبر داد و گفت: در این طرح ابتکاری که در بین کارکنان زندان‌ها آغاز شده است، هر کارمند به صورت داوطلبانه می‌تواند ماهیانه مبلغ ۸هزار تومان به نیت امام هشتم، امام رضا(ع) به حساب انجمن‌های حمایت زندانیان در راستای حمایت از خانواده‌های نیازمند واریز کند و سایر خیرین و کارکنان دستگاه‌های اجرایی هم می‌توانند در این کار خداپسندانه سهیم باشند.

وی همچنین ضمن گرامیداشت روز ملی نسیم مهر، روز حمایت از خانواده زندانیان گفت: استان فارس، بیشترین حوزه قضایی و تعداد زندان را در سطح کشور دارد.

ابراهیمی افزود: با پیگیری‌های انجام شده و براساس اساسنامه انجمن حمایت، در شهرستان‌هایی که دارای زندان هستند، ۱۵مرکز انجمن حمایت راه‌اندازی و فعالیت دارند و این مراکز به خانواده‌های نیازمند خدمات حمایتی ارائه می‌کنند و در ۷ شهرستان نیز بستر راه‌اندازی انجمن حمایت فراهم شده است.

مدیرکل زندان‌های فارس اضافه کرد: زندانیان به دلیل جرم ارتکابی در زندان‌ها نگهداری می‌شوند که تنها آزادی آنان سلب شده است و از همه امکانات رفاهی و قضایی بهره‌مند هستند اما خانواده‌های آنان مجرم نیستند بلکه آسیب‌پذیر بوده و به حمایت نیاز دارند و  ضروری است با حمایت از آنان، ضمن کاهش آسیب، سلامت و امنیت اجتماعی را نیز ارتقا دهیم.

انتهای پیام
captcha