مهلت ثبت‌نام در مدارس علمیه خواهران البرز تمدید شد
کد خبر: 3973658
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۵

مهلت ثبت‌نام در مدارس علمیه خواهران البرز تمدید شد

مدیر حوزه علمیه خواهران البرز با اشاره به ثبت‌نام بیش از 500 نفر تاکنون، از تمدید مهلت ثبت‌نام حوزه‌های علمیه خواهران در سال تحصیلی جدید خبر داد.

مهلت ثبت‌نام در مدارس علمیه خواهران البرز تمدید شد

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی طاهر، مدیر حوزه علمیه خواهران البرز در گفت‌و‌گو با ایکنا از البرز، با اشاره به اینکه تاکنون بیش از 500 نفر برای تحصیل در مدارس علمیه خواهران این استان ثبت‌نام کرده‌اند، اظهار کرد: مهلت ثبت‌نام مقاطع تکمیلی اعم از سطح سه و چهار و بازپذیری تا روز جمعه هفتم خرداد و مقطع عمومی اعم از سیکل و دیپلم تا روز سه‌شنبه، ۱۵ تیرماه تمدید و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق وبگاه paziresh.whc.ir و مدارس علمیه سراسر کشور اقدام به ثبت‌نام کنند.

وی افزود: داوطلبانی که پیش از این در پذیرش سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ حوزه‌های علمیه خواهران ثبت‌نام کرده بودند، می‌توانند در این مدت اطلاعات خود را ویرایش کنند.

مدیر حوزه علمیه خواهران البرز با اشاره به اینکه پذیرش طلاب با مدرک سیکل، بدون آزمون ورودی و تنها از طریق مصاحبه است، اضافه کرد: در سال جاری در مقطع عالی سطح سه حوزه معادل کارشناسی ارشد بیش از 400 طلبه در ۶ رشته «تفسير و علوم‌ قرآنی»، «فقه ‌و اصول»، «مدرسی ادبیات عرب»، «اخلاق و تربیت اسلامی»، «کلام با گرایش امامت»، «مشاوره خانواده با رویکرد اسلامی» مشغول به تحصیل هستند.

این مسئول تصریح کرد: پذیرش در مقطع تخصصی سطح چهار حوزه معادل دکتری در سال جاری در سه رشته «تفسیر تطبیقی»، «فقه خانواده» و «علوم و معارف قرآنی» خواهد بود و تعداد طلاب جاری در این مقطع در استان بیش از 60 نفر است.

وی اضافه کرد: علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به دفترچه‌های راهنمای پذیرش در سایت سنجش و پذیرش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران و یا پایگاه اینترنتی paziresh.whc.ir مراجعه کنند.

طاهر یادآور شد: آزمون مقاطع تکمیلی و بازپذیری در روز جمعه چهارم تیرماه سال جاری و آزمون مقطع عمومی ویژه دارندگان مدرک دیپلم و بالاتر روز جمعه ۲۵ تیرماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha