سند راهبردی بسیج مستضعفین رویکرد تحولی دارد
کد خبر: 3973555
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶

سند راهبردی بسیج مستضعفین رویکرد تحولی دارد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به رویکرد تحولی بسیج، گفت: بسیج بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب، سند راهبردی ۱۰ ساله تهیه و رهبر معظم انقلاب آن را تصویب کرد.

داشتن نیروهایی در تراز انقلاب، لازمه دولت انقلابیبه گزارش ایکنا از مازندران، سردار سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور، عصر روز گذشته، سوم خردادماه در نشست هم‌اندیشی اقشار تخصصی بسیج استان مازندران که در مرکز امام ستاد سپاه کربلا برگزار شد، گفت: پیاده‌سازی گام دوم انقلاب، اساس نیاز برای تحقق جامعه اسلامی و ظهور تمدن نوین اسلامی است.

وی با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های مازندران داشتن نیروهای تراز انقلاب اسلامی است، افزود: دولت انقلابی نیاز به نیروهای در تراز انقلاب دارد لذا اگر این کادرسازی نباشد، دچار دیوان‌سالاری خواهد شد.

سلیمانی تصریح کرد: امید به آینده، روحیه جهادی، اعتقاد به جوانان و جهش در کشور از مؤلفه‌های گفته شده در بیانیه گام دوم انقلاب است و در این بیانیه، اصل مردم هستند و مردم باید در وسط صحنه باشند.

وی با اشاره به نبرد ۱۲ روزه مردم غزه علیه رژیم صهیونیستی افزود: عملیات سیف‌القدس رزمندگان فلسطینی در برابر رژیم اشغالگر، برگرفته از راهبرد امام(ره) در دفاع مقدس بود و امروزه هر کشوری بخواهد در مقابل نظام سلطه بایستد و پیروز شود، الگوی آن ایران است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به مردم‌سالاری اسلامی، گفت: دشمن در داخل کشور تمرکز کرده است و می‌خواهد سرعت انقلاب را کاهش بدهد.

وی با بیان اینکه باید در مسیر تحقق مردم‌سالاری‌ دینی قرار گیریم، افزود: بزرگترین سرمایه نظام مردم و اولویت نظام نیز مردم هستند اما تا دولت اسلامی شکل نگیرد جامعه اسلامی شکل نخواهد گرفت.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین به نقش اقشار بسیج در نقش‌آفرینی با رویکرد تحولی پرداخت و گفت: بسیج بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب، سند راهبردی ۱۰ ساله تهیه و رهبر معظم انقلاب آن را تصویب کرد.

انتهای پیام
captcha