برنامه‌ریزی زندان‌های فارس برای دهه کرامت
کد خبر: 3973396
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۱

برنامه‌ریزی زندان‌های فارس برای دهه کرامت

نماینده سازمان زندان‌های فارس در ستاد بزرگداشت دهه کرامت استان در تشریح برنامه‌های این مراکز در ایام دهه کرامت گفت: برنامه‌هایی که در سال‌های گذشته به‌مناسبت دهه کرامت اجرا کردیم امسال هم اجرا خواهیم کرد.

به گزارش ایکنا از فارس، حامد کریمی، نماینده سازمان زندان‌های فارس در ستاد بزرگداشت دهه کرامت استان امروز، 3 خرداد در جلسه هماهنگی کمیته اجتماعی ستاد بزرگداشت دهه کرامت فارس از فعالیت 50 روحانی و مبلغ دینی در زندان‌های استان خبر داد و گفت:  این روحانیان فعالیت‌های فرهنگی، مذهبی و قرآنی را در سطح زندان‌ها دنبال می‌کنند.

وی اظهار کرد: در ایام دهه کرامت امسال، صدا و سیمای زندان عادل‌آباد شیراز می‌تواند محتوای ایجاد شده دهه کرامت را با هدف معرفی بیشتر سیره ائمه اطهار و خاندان عصمت و طهارت و به ویژه حضرت شاهچراغ(ع) تولید و پخش کند.

کریمی با بیان اینکه برنامه‌های متنوعی را به‌مناسبت ایام دهه کرامت در سطح زندان‌ها اجرا خواهیم کرد، گفت: تمام برنامه‌هایی که در سال‌های گذشته در ایام دهه کرامت در زندان‌های استان اجرا می‌کردیم امسال هم اجرا خواهیم کرد که از جمله این برنامه‌ها حضور خادمان حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) و امام رضا(ع) بود.

نماینده سازمان زندان‌های فارس در ستاد بزرگداشت دهه کرامت استان ادامه داد: در سال گذشته در دهه کرامت گروه سرود و مسابقات ورزشی در 19 زندان استان اجرا شد که مورد استقبال زندانیان واقع شد و امسال هم این کارها را دنبال خواهیم کرد.

وی با اشاره به برپایی مسابقات کتاب و کتابخوانی در ایام دهه کرامت گفت: نشست کتابخوان بند را هم در این دهه به اجرا رساندیم و در پی آن «دیوار اندیشه‌ها» به مناسبت دهه کرامت شکل گرفت و خلاصه کتاب‌های مرتبط با موضوع دهه کرامت به دیوار چسبانده شده بود که مورد استقبال زندانیان قرار گرفت.

کریمی در بخش دیگری از سخنان خود از عدم تحقق وعده‌ها انتقاد کرد و گفت: بنا بود که کانون فرهنگی ـ هنری در نمازخانه‌های زندان ایجاد شود ولی این کانون‌ها ایجاد نشد درست است که اسم مسجد نداریم ولی نمازخانه‌های زندان با ظرفیت بالفعل می‌تواند موثر واقع شود.

انتهای پیام
captcha