تمدید مهلت شرکت در جشنواره ملی «نیایش»
کد خبر: 3973203
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۷

تمدید مهلت شرکت در جشنواره ملی «نیایش»

رئیس گروه قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز از تمدید مهلت جشنواره هنری و تولید محتوای ملی«نیایش» تا هفتم خردادماه خبر داد.

تمدید مهلت شرکت در جشنواره ملی «نیایش»

سیده‌زهرا حسینی، رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، از تمدید مهلت جشنواره ملی «نیایش» خبر داد و گفت: مهلت ثبت‌ نام در این جشنواره تا 26 اردیبهشت اعلام شده بود که به دلیل استقبال مخاطبان تا هفتم خرداد تمدید شد.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره با موضوع نیایش با خدا برگزار می‌شود، افزود: جشنواره در دو بخش هنری پادکست و نماهنگ با هدف شناخت و تشویق هنرمندان این عرصه و ایجاد نشاط عمومی بین مردم و تقویت فعالیت هنرمندان برگزار می‌شود.

این مسئول بیان کرد: علاقه‌مندان البرزی می‌توانند آثار خود را اعم از ویدئوکلیپ یا پادکست به مدت سه دقیقه و با کیفیت و در قالب mp۴ یا mp۳ به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند و هر شرکت‌کننده می‌تواند حداکثر سه اثر را ارسال کند.

رئیس گروه قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز تصریح کرد: به تمام شرکت‌کنندگان در جشنواره گواهی حضور اعطا می‌شود و البرزی‌های علاقمند برای شرکت در این جشنواره باید آثار خود را در واتس‌آپ به شماره ۰۹۳۹۰۵۴۸۹۷۶ و یا به وب‌سایت https://padraamir.ir و اینستاگرام niyayesh.prayer ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha