پایگاه‌های برتر قرآنی طرح «۱۴۰۰ در ۱۴۰۰» جهرم تجلیل شدند
کد خبر: 3972489
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۱

پایگاه‌های برتر قرآنی طرح «۱۴۰۰ در ۱۴۰۰» جهرم تجلیل شدند

مدیر دارالقرآن بسیج سپاه جهرم ضمن معرفی پایگاه‌های برتر قرآنی طرح «۱۴۰۰ در ۱۴۰۰» از برگزاری مراسم تجلیل این پایگاه‌ها خبر داد.

حسن عزیزی‌نیا، مدیر دارالقرآن بسیج سپاه جهرم در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با بیان اینكه همزمان با نقاط مختلف استان در ماه مبارک رمضان طرح قرآنی «1400 در 1400» در این شهرستان اجرا شد، گفت: بنا داریم تا در مراسمی كه در خردادماه برگزار خواهد شد از پایگاه‌های برتر این طرح تجلیل كنیم.

وی به معرفی این پایگاه‌ها پرداخت و افزود: پایگاه الزهرا(س) از حوزه حضرت رقیه(س)؛ پایگاه الزهرا(س) از حوزه بقیةالله(عج)؛ پایگاه آل طاها از حوزه الزهرا(س)؛ پایگاه حضرت معصومه(س) از حوزه حضرت ام البنین(س)؛ پایگاه رهروان زینب سلام(س) از حوزه امام کاظم(ع)؛ پایگاه ام ابیها(س) از حوزه فاطمه الزهرا(س)؛ پایگاه حضرت زینب(س) از حوزه فاطمه الزهرا(س)، پایگاه آل یاسین از حوزه الزهرا(س)؛ پایگاه امام علی(ع) از حوزه صاحب‌الزمان(عج)؛ پایگاه امام صادق(ع) از حوزه امام حسن عسکری(ع) این پایگاه‌های برتر هستند.

مدیر دارالقرآن بسیج سپاه جهرم گفت: استعدادیابی قرآنی بسیجیان شهرستان، ارائه آموزش‌های تخصصی قرآن در زمینه‌های روخوانی، روان‌خوانی و تجوید قرآن، مسابقات قرآن و تجلیل از نخبگان و قهرمانان قرآنی از اهم برنامه‌های دارالقرآن بسیج شهرستان در سال پیش‌رو است.

عزیزی‌نیا اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و نیمه تعطیل شدن مساجد، محافل قرآنی پایگاه‌های بسیج شهرستان جهرم که قریب به اتفاق آن را جوانان تشکیل می‌دهند، با محوریت مسجد و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به‌صورت حضوری و مجازی برگزار شد.

وی بیان كرد: پایگاه‌هایی که شرایط جلسات حضوری را نداشتند با تشکیل گروه‌های مجازی، محافل قرآنی را با حداکثر اعضا برگزار کردند و شور و نشاط ماه رمضان، ماه بهار قرآن را به منازل مخاطبان خود وارد کردند.

مدیر دارالقرآن بسیج سپاه جهرم ادامه داد: از جمله برنامه‌هایی که در این محافل اجرا شد، می‌توان به جزءخوانی قرآن کریم، تفسیر قرآن ارائه نکات ناب معنوی و سخنرانی‌های قرآنی اشاره کرد.

انتهای پیام
captcha