پرداخت 2 هزار میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید در فارس
کد خبر: 3971902
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۴

پرداخت 2 هزار میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید در فارس

رئیس سازمان صمت فارس از پرداخت 2 هزار و 231 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید در سال گذشته در این استان خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی سازمان صمت فارس، حمیدرضا ایزدی، رئیس سازمان صمت فارس امروز، 26 اردیبهشت‌ماه با اشاره به آخرین وضعیت پرداخت تسهیلات رونق تولید در سال گذشته، بیان کرد: در مجموع میزان پرداخت این تسهیلات در سال گذشته ۲ هزار و ۳۲۱ میلیارد ریال بوده است.

وی از پرداخت تسهیلات مالی به میزان ۹۱۷۹ میلیارد ریال در راستای حمایت از مشاغل متعدد در حوزه‌های مختلف صنعت، معدن و تجارت در سال گذشته خبر داد و در توضیح جزئیات مبالغ پرداختی به آخرین وضعیت پرداخت تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ در سال ۱۳۹۹ اشاره و اضافه کرد: مبلغ این پرداختی‌ها مجموعاً به میزان  ۶ هزار و ۸۵۸ میلیارد ریال است که در راستای افزایش اشتغال و رونق تولید موثر واقع شده است.

ایزدی همچنین تشکیل جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید را در راستای اشتغالزایی و افزایش تولید مفید دانست و گفت: خوشبختانه این جلسات موجب شده که بسیاری از موانع و مسائل پیش رو در امر اشتغال و تولید حل و فصل و راهکارهای علمی و عملی با هدف ارتقای توان اقتصادی ارائه و تصمیات اجرایی اتخاذ شود.

رئیس سازمان صمت فارس یادآور شد: با وجود شیوع ویروس منحوس کرونا و افت برخی کسب و کارها این سازمان با تمام توان، حمایت‌های لازم را از مشاغل متعدد(خرد و کوچک گرفته تا کلان و کشوری) در حوزه‌های مختلف صنعت، معدن و تجارت اعمال کرده است.

انتهای پیام
captcha