نخبه‌پروری در شورای قرآن و عترت فارس با جدیت دنبال می‌شود
کد خبر: 3971605
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰

نخبه‌پروری در شورای قرآن و عترت فارس با جدیت دنبال می‌شود

مسئول بخش قرآن شورای قرآن و عترت فارس از تداوم طرح محافل مجازی دانش‌آموزی و دانشجویی قرآن در طول سال خبر داد و گفت: بحث نخبه‌پروری قرآنی را در شورای قرآن و عترت به‌ صورت جدی دنبال می‌کنیم.

محمدحسین اسلامی، مسئول بخش قرآن شورای قرآن و عترت فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان برنامه‌های قرآنی بسیار خوبی در استان انجام شد، گفت: در ماه رمضانی که گذشت بیشترین محافل قرآنی را با مشارکت گسترده دستگاه‌ها و نهادهای مردمی در سطح استان انجام دادیم.

وی برپایی محافل قرآنی را در مناطق مختلفی نظیر حافظیه و در بستر فضای مجازی را از جمله این برنامه‌ها برشمرد و افزود: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ما در ایام ماه مبارک رمضان برپایی محافل قرآنی دانش‌آموزی و دانشجویی در بستر فضای مجازی بود که با استقبال بسیار خوبی از نقاط مختلف کشورمان روبه‌رو شد.

اسلامی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم تا این محافل در طول سال هم ادامه یابد، گفت: بحث نخبه‌پروری قرآنی را در شورای قرآن و عترت به‌ صورت جدی دنبال می‌کنیم.

مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآنی فارس اظهار کرد: در شورای قرآن و عترت حمایت‌های بسیار خوبی از محافل قرآنی به ویژه طرح «1400 در 1400» شد تا توانستیم یک ماه پررونق فعالیت‌های قرآنی داشته باشیم و تداوم این کار هم نیازمند حمایت مسئولان استان تا بتوانیم در طول سال این برنامه‌ها را ادامه دهیم.

وی از دیگر از برنامه‌های اجرا شده در ماه مبارک رمضان را طرح «دولت قرآن» برشمرد و گفت: این طرح در دهه پایانی ماه مبارک رمضان در جوار آرامگاه حافظ با حضور جمعی از قرآنیان برگزار شد و بازخورد خوبی هم داشته است.

اسلامی در پایان گفت: به نظر می‌رسد با هماهنگی‌هایی که در شورای قرآن و عترت استان میان دستگاه‌ها و مجموعه‌های مردمی انجام شده است، آینده برای فعالیت‌های قرآن و عترت در سال پیش‌رو در استان داشته باشیم تا بتوانیم استان خود را یک استان قرآنی در سطح کشور معرفی کنیم.

انتهای پیام
captcha