همدردی ملت ایران با سوگواران حادثه تروریستی افغانستان
کد خبر: 3971174
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۴

همدردی ملت ایران با سوگواران حادثه تروریستی افغانستان

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌های فارس ضمن محكوم كردن وقوع انفجار تروریستی در کابل و شهادت و مجروحیت تعدادی از دانش‌آموزان گفت: مردم ایران در این حادثه دردناک عزادار و همدرد همسایگان عزیز خود هستند.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین حمید مقامی، مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌های فارس، امروز، 22 اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت به شهادت رسیدن جمعی از كودكان افغانستان در حادثه تروریستی اخیر گفت: عملیات تروریستی شنبه سیاه کابل در ماه مبارک رمضان که منجر به شهادت و زخمی شدن دانش‌آموزان دختر مدرسه سیدالشهدا شد مصیبت غم‌انگیزی را برای مردم مسلمان و مجاهد افغانستان رقم زد.

وی با اشاره به صحنه‌های دل‌خراش این حادثه که قلوب انسان‌های آزادی‌خواه را به درد می‌آورد، افزود: مردم ایران در این حادثه دردناک عزادار و همدرد همسایگان عزیز خود هستند.

مقامی مبارزه با تروریسم و اشغالگری راه نجات ملت‌های منطقه دانست و افزود: مسلمانان و آزادگان جهان، در روز قدس خشم و انزجار خویش را از صهیونیست‌های کودک‌کش ابراز كرده و منشأ اصلی ناامنی در منطقه و جهان را آمریکا معرفی کردند.

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه علوم پزشكی شیراز در پایان با محکومیت شدید این جنایت فراموش‌ناشدنی بیان کرد: از خداوند متعال صبر و اجر برای مسلمان شریف افغانستان به ویژه خانواده‌های معظم شهدا و طلب شفای عاجل برای مجروحین حادثه را خواستارم.

انتهای پیام
captcha