کمک ۳۰ میلیارد ریالی موقوفات فارس به مراکز درمانی کرونا
کد خبر: 3971120
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۲

کمک ۳۰ میلیارد ریالی موقوفات فارس به مراکز درمانی کرونا

طبق اعلام مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون بیش از ۳۰ میلیارد ریال در قالب ارزاق بیمارستانی به بیمارستان‌های خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا در استان اختصاص داده شده است.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام سیدعباس موسوی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس امروز، 22 اردیبهشت‌ماه در حاشیه مراسم توزیع بسته‌های معیشتی از محل موقوفات شیراز گفت: یكی از اقداماتی كه در ایام شیوع كرونا و با توجه به اهمیت سلامت مردم انجام داده‌ایم كمك به مراكز درمانی كرونا از محل موقوفات بوده است.

وی افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاكنون بیش از 30 میلیارد ریال در قالب ارزاق بیمارستانی به بیمارستان‌های خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا در استان فارس اختصاص داده شده است.

موسوی بیان كرد: قطعاً این کمک‌ها که از سوی موقوفات به این بیمارستان‌ها تعلق گرفته است، سبب آزادسازی برخی منابع مالی این بیمارستان‌ها می‌شود تا در راه مقابله با بیماری کووید19 هزینه شود.

مدیركل اوقاف فارس با بیان اینكه همچنین از محل موقوفه منصوریه شیراز 10 هزار لیتر روغن مایع به این بیمارستان‌ها تعلق گرفت، گفت: از محل موقوفه معزالوزاره نیز به‌مدت سه شب در ماه مبارک رمضان امسال اطعام بیمارستان‌های حضرت علی‌اصغر(ع) و بیمارستان زینبیه شیراز تأمین شد.

وی در ادامه سخنان خود گفت: در رمضان سال جاری از محل کمک‌های موقوفات بیش از یکصد هزار طعام گرم در قالب بسته‌های غذایی و از طریق نهادهای حمایتی از جمله کمیته امداد در اختیار نیازمندادن قرار داده شد. توزیع قرص نان به‌ صورت رایگان و ‌همچنین غذای گرم ویژه کارتُن خواب‌های سطح شهر شیراز از جمله دیگر اقدامات از محل کمک‌های موقوفات، خیرین و نذورات بقاع متبرکه بوده است.

موسوی در پایان گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون 200 هزار بسته معیشتی توسط موقوفات فارس و خیرین در بقاع متبرکه به‌ صورت سبد ارزاق و بن کارت معیشتی تهیه و در اختیار خانواده‌های نیازمند و به‌ویژه خانواده‌هایی که با شیوع کرونا با مشکلات اقتصادی مواجه شده‌اند، قرار گرفته است.

انتهای پیام
captcha