نوای قاریان از سروستان به‌ گوش می‌رسد
کد خبر: 3970094
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰

نوای قاریان از سروستان به‌ گوش می‌رسد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سروستان از برگزاری محفل انس با قرآن کریم همزمان با ماه مبارک رمضان در این شهرستان با تلاوت قاریان ملی و بین‌المللی خبر داد.

مسعود رضایی تزنگی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سروستان، در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، از برگزاری محفل انس با قرآن در این شهرستان خبر داد و گفت: در این مراسم نورانی و معنوی كه به‌ مناسبت ماه مبارك رمضان برگزار می‌شود، قاریان بین‌المللی و ملی به تلاوت آیات وحی خواهند پرداخت.

وی با ذكر این نكته كه این مراسم در فضای باز مدرسه حضرت معصومه(س) سروستان برگزار خواهد شد، افزود: مراسم مذكور را با رعایت پروتكل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار خواهیم كرد.

رضایی تزنگی بیان كرد: در این محفل نورانی حمیدرضا احمدی‌وفا، قاری بین‌المللی كشورمان؛ محمدمهدی روحانی، قاری برجسته استان فارس و كشورمان و همچنین قاسم فتحی، حافظ قرآن كریم به تلاوت آیات وحی خواهند پرداخت.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سروستان با بیان اینكه اجرای این برنامه نیز احمد راسخی یكی از قرآنیان استان فارس به عهده خواهد داشت، گفت: این برنامه همراه با اهدای جوایز و تجلیل از پیشكسوتان قرآنی سروستان خواهد بود.

وی زمان برگزاری این مراسم را ساعت 18 روز دوشنبه، 20 اردیبهشت‌ماه جاری اعلام كرد و گفت: این مراسم در مدرسه حضرت معصومه(س) واقع در خیابان فرهنگ سروستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha