افتتاح ۹۰ خانه هلال در فارس
کد خبر: 3970040
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰

افتتاح ۹۰ خانه هلال در فارس

مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس از افتتاح ۹۰ خانه هلال به‌ مناسبت نودمین سالگرد تأسیس هلال احمر در این استان خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر فارس، محمدحسین درویشی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان فارس امروز، 18 اردیبهشت‌ماه به تشریح برنامه‌های این جمعیت به‌مناسبت نودمین سالگرد تأسیس هلال احمر پرداخت و گفت: در آستانه این هفته تخفیف 50 درصدی فرانشیز بخش‌های فیزیوتراپی، پزشک عمومی، طب سنتی، کاردرمانی و گفتار درمانی برای عمومی مردم در نظر گرفته شده و در تاریخ 20 اردیبهشت ماه نیز 90 خانه هلال به مناسبت نودمین سالگرد تاسیس جمعیت هلال احمر در فارس افتتاح خواهد شد.

وی با یادآوری اینكه هفته هلال احمر از 18 ادیبهشت‌ماه آغاز و تا 24 همین ماه ادامه خواهد داشت، گفت: هفته هلال احمر فرصت مغتنمی برای آگاهی بخشی هر چه بیشتر به آحاد جامعه و آشنایی آن‌ها با اهداف، برنامه‌ها و فعالیت‌های بشردوستانه این جمعیت است.

درویشی ادامه داد: شعار امسال فدراسیون بین‌المللی صلیب سرخ و هلال احمر «توقف‌ناشدنی، شکست‌ناپذیر، مقایسه‌نشدنی» و شعار هفته هلال احمر در سراسر کشور با عنوان «یک قرن خدمات داوطلبانه مقایسه‌نشدنی» نامگذاری شده است.

وی در خصوص جزئیات برنامه‌های هفته هلال در فارس گفت: در روز شنبه علاوه بر حضور در برنامه زنده تلویزیونی نگاه روز از سیمای فارس و تشریح برنامه‌های این هفته، تخفیف 50 درصدی فرانشیز بخش‌های فیزیوتراپی، پزشک عمومی، طب سنتی، کاردرمانی و گفتار درمانی برای عمومی مردم خواهیم داشت.

درویشی تصریح کرد: برنامه کوهپیمایی و توان‌افزایی با حضور مشترک جوانان، داوطلبان، امدادگران و کارکنان در حوزه ستادی و شعب در طول هفته اجرا و همچنین نشست صمیمی روسای شعب با اعضا را در دستور کار داریم.

وی ادامه داد: علاوه بر افتتاح پایگاه امداد و نجات بین شهری شهدای گلگون در نورآباد ممسنی با حضور مسئولان کشوری، کاروان سلامت حوزه معاونت داوطلبان نیز در ستاد و شعب در هفته هلال به روستاهای محروم اعزام خواهند شد.

درویشی بیان كرد: غبارروبی مزار شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی، برگزاری نمایشگاه عکس از توانمندی‌های جمعیت، اجرای مانور لحظه صفر، فراخوان اهدای خون توسط داوطلبان، توسعه بانک امانات تجهیزات پزشکی، اجرای مرحله پایانی طرح همای رحمت، اجرای طرح غربالگری فشارخون کارکنان و برگزاری دوره‌های آموزشی پایه داوطلبی، کمک‌های اولیه و مقدماتی امداد و نجات از دیگر برنامه این جمعیت در طول هفته هلال احمر خواهد بود.

انتهای پیام
captcha