بیانیه مشترک تشکل‌های رسانه‌ای فارس به‌مناسبت روز قدس
کد خبر: 3969922
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۴

بیانیه مشترک تشکل‌های رسانه‌ای فارس به‌مناسبت روز قدس

جمعی از تشكل‌های رسانه‌ای استان فارس طی بیانیه مشتركی فرا رسیدن روز جهانی قدس را گرامی داشته و بر ضرورت پاسداشت این روز تأكید كردند.

به گزارش ایكنا از فارس، همزمان با روز جهانی قدس، جمعی از تشكل‌های رسانه‌ای فارس اعم از بسیج رسانه، خانه مطبوعات، انجمن صنفی خبرنگاران و عكاسان و انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان بیانیه مشتركی صادر كردند.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی با ابتکار بنا نهادن روز قدس، به مستکبران عالم نشان داد که مبارزه با زیاده‌خواهی نظام سلطه تنها به مرزهای جغرافیایی ایران اسلامی محدود نخواهد شد.

با گذشت چهار دهه و اندی از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اندیشه‌های بزرگ این انقلاب مردمی در اقصی نقاط این کره خاکی، پرچم عدالت‌خواهی و مقاومت در برابر ظلم و ستم زورگویان را به اهتزاز درآورده و خواب راحت را از زیاده خواهان عالم گرفته است.

امروز جبهه مقاومت با درس گرفتن از مکتب امام راحل عظیم‌الشان در عرصه‌های گوناگون، ساختاری نظام‌مند و منسجم تشکیل داده و همین ساختار مستحکم با رویش جوانان بصیر و انقلابی که از اندیشه‌های نورانی آن مرد بزرگ شکل گرفت، سران نظام سلطه را به تحیر و شگفتی از این حجم بیداری و بصیرت واداشته است و اما در جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، اصحاب رسانه نیز با سلاح قلم و دیگر ابزار نوین رسانه‌ای، وارد فضای جدیدی از مقاومت در برابر جبهه استکبار شده و تجربه‌ای متفاوت را در گسترش این فرهنگ باشکوه، پشت سر می‌گذارند.

امروز اصحاب رسانه با وجود جوانان بصیر و انقلابی و پیران کارآزموده و با تجربه، با رصد دقیق و میدانی مقتضیات رسانه‌ای، در جبهه نرم دشمن، از تمام توان خویش مایه گذاشته و با وجود عده و عده دشمن در این عرصه نابرابر، دست از تلاش بر نداشته و در مسیر این مقاومت با شکوه و افتخارآفرین، افتخارها آفریدند.

اصحاب رسانه استان فارس متشکل از بسیج رسانه، خانه مطبوعات، انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان، انجمن صنفی خبرنگاران و عکاسان خبری و سایر فعالان این عرصه، با همدلی و انسجام مثال‌زدنی، بار دیگر هم‌صدا با امت اسلام، روز قدس را گرامی داشته و اشغال فلسطین عزیز که به قول امام عزیز سفر کرده (پاره تن اسلام) است را توسط رژیم کودک‌کش و جعلی صهیونیستی به شدت محکوم می‌کند.

اصحاب رسانه استان فارس بر این باورند که با فشار بین‌المللی به رژیم جعلی صهیونیستی، هر چه زودتر باید قدس عزیز از لوث وجود اراذل صهیونیستی پاک گردد و مردم فلسطین با آرامش خاطر و به دور از جنگ و خون ریزی، در وطن مادری خود، ادامه حیات دهند.

بر همین اساس و بر مبنای این بیانیه مشترک، ما صاحبان قلم و رسانه استان فارس با توجه به منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) در این راستا یک دل و یک صدا، آزادی قدس شریف را فریاد زده و اعلام می‌داریم تا حصول این هدف میمون و مبارک، دست از تلاش و مقاومت حداکثری بر نخواهیم داشت.

 بسیج رسانه استان فارس

انجمن روزنامه نگاران مسلمان فارس

خانه مطبوعات استان فارس

انجمن صنفی خبرنگاران و عکاسان خبری استان فارس

انتهای پیام
captcha