تخصیص 1390 میلیارد تومان برای محرومیت‌زدایی در فارس
کد خبر: 3969492
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۱

تخصیص 1390 میلیارد تومان برای محرومیت‌زدایی در فارس

استاندار فارس از تخصیص یك هزار و 390 میلیارد تومان در سال جاری برای محرومیت‌زدایی در بودجه این استان خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، عنایت‌الله رحیمی، استاندار فارس امروز، 15 اردیبهشت ماه در آیین افتتاح ۱۶۱ پروژه محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی در استان فارس با بیان اینكه وظیفه همه در نظام جمهوری اسلامی تلاش برای مشکلات مردم، ایجاد آرامش و رضایتمندی است، گفت: مناطق محروم برای ارائه خدمات در اولویت قرار دارند و همه باید تمام قد درخدمت مردم باشیم.

وی بیان كرد: در سال جاری ۱۳۹۰ میلیارد تومان برای محرومیت‌زدایی به استان فارس اختصاص یافته است که  ۵۱۵ میلیارد تومان در حوزه آب روستایی صرف می‌شود.

رحیمی با تصریح اینکه در سال جاری به نام تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها نام‌گذاری شده است، گام‌های خوبی باید برداریم و رفع مشکلات در اولویت قرار گیرد، افزود: در محرومیت‌زدایی اولویت‌بندی‌هایی وجود دارد که در حوزه آب، اشتغال، راه، ساختمان در سطوح خرد و کلان اتفاقات خوبی رخ داده است.

وی با اشاره به اینکه پروژه‌های کلان نظیر سدسازی، مترو و... در استان فارس توسط قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) انجام شده است، گفت: پروژه‌های خرد با محوریت بسیج سازندگی در حال انجام است که امروز شاهد افتتاح ۱۶۱ پروژه اشتغالزایی و عمرانی هستیم.

استاندار فارس در پایان تصریح کرد: تلاش داریم که شغل‌های زود بازده در قالب بنگاه‌های اقتصادی و کارگاه‌های اشتغال در فارس ایجاد شود.

انتهای پیام
captcha