42 درصد مشكلات تولید در فارس مربوط به بخش بانكی است
کد خبر: 3969471
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۱

42 درصد مشكلات تولید در فارس مربوط به بخش بانكی است

استاندار فارس، كمترين مشكلات واحدهای تولیدی را مربوط به تأمین اجتماعی و بیشترین مشكلات یعنی 42 درصد را در حوزه بانكی در استان اعلام كرد.

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، عنایت‌الله رحیمی، استاندار فارس امروز، 15 اردیبهشت‌ماه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با تأکید بر لزوم توجه به شعار سال برای تحقق اهداف پیش‌بینی شده گفت: مصوبات ستاد تسهیل باید در دوره ‌های منظم ارزیابی و دنبال شود زیرا ما به دنبال حصول نتیجه هستیم و نه صرف برگزاری یک جلسه.

وی با تقدیر از فعالیت ستاد تسهیل و رفع موانع تولید اظهار كرد: تلاش‌های خوبی انجام گرفته و بخش اعظمی از مشکلات واحدهای تولیدی در این ستاد حل و فصل شده است.

 نماینده عالی دولت در استان فارس بیان كرد: کمترین مشکلات واحدهای مربوط به بخش تأمین اجتماعی و بیشترین مشکلات (42 درصد از سهم درخواست‌ها) در حوزه بانک‌ها بوده که به همین دلیل لازم است تا روند تسهیل در این بخش سرعت یابد.

رحیمی با تأکید بر لزوم پاسخگویی و برنامه‌ریزی برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی اظهار کرد: برای تأمین زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی، دستگاه‌های متولی  پیگیری کنند.

یادآور می‌شود، این جلسه با بررسی مشکلات پنج واحد تولیدی با موضوعات استمهال تسهیلات بانکی، مشکلات زیرساختی، مشکلات مالیاتی و عدم اجرای مصوبات پایان یافت.

انتهای پیام
captcha