161 پروه محرومیت‌زدایی در فارس افتتاح شد
کد خبر: 3969450
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۰

161 پروه محرومیت‌زدایی در فارس افتتاح شد

طی مراسمی با حضور رئیس سازمان بسیج سازندگی كشور 161 پروژه محرومیت‌زدایی سپاه فجر در استان فارس افتتاح شد.

به گزارش ایكنا از فارس، همزمان با هفته بسيج سازندگی، مراسم افتتاح 161 پروژه محرومیت‌زدایی سپاه فجر استان فارس امروز، 15 اردیبهشت‌ماه با حضور سردار محمد زهرایی، رئیس سازمان بسیج سازندگی كشور برگزار شد.

اسماعیل قزل‌سفلی، مسئول بسیج سازندگی استان فارس در این مراسم: وحدت و همدلی در استان فارس وجود دارد و در سایه این وحدت فعالیت‌های خوبی در حال انجام است.

وی افزود: امام خمینی(ره) بسیج را به یک حقیقت متعالی تبدیل کرد و این شجره طیبه در باور مردم جای دارد؛ بسیج در کنار مردم و پاره تن مردم فرمول مسائل انقلاب و نظام محسوب می‌شود و در استان فارس هم بسیجیان و جهادگران در کنار هم‌افزایی‌ها با نهادهای حمایتی و دستگاه‌های اجرایی به کمک محرومین و مستضعفین رفته‌ند.

قزل‌سفلی با بیان اینکه ۱۵۱ پروژه در سال گذشته برای محرومیت‌زدایی استان انجام شد، گفت:  ۱۶۱ پروژه عمرانی و اشتغال در حوزه محرومیت زدایی امروز در سطح کل استان فارس افتتاح می‌شود.

رئیس بسیج سازندگی سپاه فجر فارس با اشاره به اینکه پروژه‌ها در حوزه آب کشاورزی، فضاهای ورزشی، خانه عالم، پروژه ساخت مدرسه و ایجاد کارگاه اشتغال هستند، اضافه کرد: در حوزه اشتغال ۶۱ پروژه در ۳۱ رسته شغلی و ۷۸۰ شغل ایجاد شده است و این پروژه‌ها با اعتبارات بیش از ۱۰۱ میلیارد تومان با همکاری نهادهای مختلف و خیرین تأمین شد.

وی تصریح کرد: ۲۲۰ پروژه در حوزه آب کشاورزی در شهرستان های نورآباد، خفر و قیر و کارزین تصویب شده است و در دستور کار خواهد گرفت.

به گفته وی همچنین در محله شریف آباد شیراز کارگاه اقتصادی مقاومتی با ۱۰ باب کارگاه اشتغال با رسته شغلی قالی‌بافی، ریسندگی، تولید ظروف یکبار مصرف و... به بهره‌برداری رسیده است.

انتهای پیام
captcha