تمام توان مجلس را برای حمایت از تولیدكنندگان به‌كار می‌گیریم
کد خبر: 3969425
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸

تمام توان مجلس را برای حمایت از تولیدكنندگان به‌كار می‌گیریم

نائب رئیس كمیسیون كشاورزی مجلس شورای اسلامی با بیان اینكه در تلاشیم تا ایرادات و موانع را از سر راه تولیدکنندگان برداریم، گفت: در این راستا با تمام توان از تولیدکنندگان حمایت می‌کنیم.

به گزارش ایكنا از فارس، محمدجواد عسگری، نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی و نایب‌رئیس کمیسیون کشاورزی، امروز، 15 اردیبهشت‌ماه نشست طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی، کارآفرینان برتر و مراسم رونمایی از کدهای صنایع کوچک تبدیلی استان كه با حضور رئیس سازمان بسیج سازندگی كشور برگزار شد، با اشاره به نام‌گذاری سال جاری توسط رهبر معظم انقلاب گفت: همچنان در تلاشیم تا ایرادات و موانع را از سر راه تولیدکنندگان برداریم و در این راستا با تمام توان از تولیدکنندگان حمایت می‌کنیم.

وی افزود: تا زمانی که مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی اشاره کردند در هیچ کجای دنیا این بحث شناخته شده نبود و پس از این اشاره دانشگاه‌های معتبر به این بحث ورود کردند.

عسكری با بیان اینکه پس از این اشاره مقام معظم رهبری فرمانده وقت سپاه فجر فارس در این حوزه ورود کردند و با سنگ‌اندازی‌های زیادی مواجه شدند که در کشور هم به تناسب همین طور بود، تصریح کرد: در استانداری‌ها ستادی به این است تشکیل شد اما تاکنون هیچ خروجی نداشته است.

نماینده مردم داراب و زرین‌دشت در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس انقلابی هم قوانین را به روز و هم سهل‌الوصول کرده است و اعتبارات خوبی هم در نظر گرفته شده که قسمت عمده آن به سمت بسیج‌ سازندگی سوق داده شده است.

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان اینکه در استان بالغ بر یک هزار انبار بلااستفاده داریم که می‌توان با هزینه بسیار کم در صنایع تبدیلی از آن‌ها استفاده کنیم، گفت: سوریه و عراق را آزاد کردیم اما هیچ جایگاهی در اقتصاد آن نداریم و باید در این زمینه هم ورود کنیم.

انتهای پیام
captcha