برنامه‌ریزی شورای قرآن و عترت فارس در ایام سوگ مولا
کد خبر: 3968936
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶

برنامه‌ریزی شورای قرآن و عترت فارس در ایام سوگ مولا

دبیر شورای قرآن و عترت فارس از برنامه‌ریزی و اجرای ویژه‌برنامه‌های قرآنی و مذهبی همزمان با ایام سوگ شهادت حضرت علی(ع) از سوی این شورا در سطح استان خبر داد.

حجت‌الاسلام احمد سلامی، دبیر شورای قرآن و عترت فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام حزن و سوگ شهادت مولای متقیان حضرت علی(ع) از برنامه‌ریزی و اجرای ویژه‌برنامه‌های قرآنی و مذهبی همزمان با ایام سوگ شهادت حضرت علی(ع) توسط این شورا در سطح استان خبر داد.

وی افزود: طی جلسات متمادی كه با حضور اعضای شورای قرآن و عترت از دستگاه‌های مختلف استان برگزار كردیم، یكسری برنامه‌‌ها برای این ایام تصویب شد كه با مشاركت تمام اعضای شورا اجرا خواهند شد.

سلامی، برپایی مسابقه کتابخوانی «حضرت علی(ع) قرآن» را از جمله این برنامه‌ها را برشمرد و گفت: مجری این مسابقه اداره‌كل ارشاد بوده و در اجرای آن دستگاه‌های عضو شورای قرآن و عترت استان همكاری و مشاركت دارند.

دبیر شورای قرآن و عترت فارس همچنین اجرای پویش و مسابقه وصیت‌نامه امام علی(ع) ویژه طلاب را از دیگر برنامه‌ریزی‌های این شورا برای این ایام اعلام كرد و گفت: اجرای این برنامه نیز با مشاركت دستگاه‌های عضو شورا خواهد بود.

وی همچنین اطعام علوی، اطعام ایتام و توزیع بسته‌های معیشتی توسط اداره‌كل اوقاف و امور خیریه فارس، برپایی ایستگاه جذب حامی جهت حمایت مستمر ایتام تحت پوشش كمیته امداد در آستان مقدس شاهچراغ(ع)، اعزام مبلغان علوم از طرف بنیاد بین‌المللی غدیر به مراكز مذهبی استان و همچنین سیاه‌پوشی و فضاسازی شهری را از دیگر برنامه‌ریزی‌های شورای قرآن و عترت استان برای این ایام اعلام كرد.

سلامی بیان كرد: علاوه بر این‌ها یكسری برنامه‌های قرآنی هم به‌صورت ثابت از ابتدای ماه مبارك رمضان نظیر تلاوت مجازی قرآن ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان، دوشنبه‌های قرآنی، محافل مجازی قرآن، جلسات جزءخوانی قرآن، طرح دولت قرآن در حافظیه و همچنین طرح سه‌شنبه‌های مهدوی نیز در حال برگزاری هستند.

انتهای پیام
captcha