ثبت‌نام مسابقات سراسری قرآن اوقاف در فارس آغاز شد
کد خبر: 3968926
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۱
همزمان با سراسر كشور؛

ثبت‌نام مسابقات سراسری قرآن اوقاف در فارس آغاز شد

مدیركل اوقاف و امور خیریه فارس از آغاز ثبت‌نام چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن اوقاف همزمان با سراسر كشور در این استان خبر داد و از نخبگان قرآنی استان جهت ثبت‌نام در این رقابت‌ها دعوت به‌عمل آورد.

حجت‌الاسلام سیدعباس موسوی، میركل اوقاف و امور خیریه فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، از آغاز ثبت‌نام چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن اوقاف همزمان با سراسر كشور در این استان خبر داد و گفت: ثبت‌نام در این مسابقات از امروز آغاز و تا 13 خردادماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

وی ضمن دعوت از نخبگان قرآنی فارس جهت ثبت‌نام در این دوره از رقابت‌ها گفت: این مسابقات در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ ۵، ۱۰، ۲۰ جزء و كل قرآن كریم، تفسیر عمومی قرآن، همسرایی و همخوانی قرآن كریم، اذعان و دعاخوانی برگزار خواهد شد.

موسوی با بیان اینكه ین مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان در رده‌های سنی بالای ۱۸ سال برگزار خواهد شد، گفت: ثبت‌نام در این مسابقات تنها از طریق سایت www.quraniran.ir و توسط شخص متقاضی انجام می‌شود.

مدیركل اوقاف فارس بیان كرد: مرحله شهرستانی و استانی این دوره از مسابقات در بازه زمانی اول تیر تا ۳۱ شهریورماه یعنی فصل تابستان خواهد بود.

وی همچنین زمان برگزاری مرحله نیمه نهایی را بازه زمانی ۲۴ مهرماه تا ۸ آبان‌ماه اعلام كرد كه به‌صورت غیرحضوری و ویدئوكنفرانسی برگزار خواهد شد و ادامه داد: مرحله ملی این دوره از مسابقات هم در بازه زمانی ۲۰ آذر تا سوم دی‌ماه سال جاری و با توجه به ضوابط اعلام شده از سوی سازمان اوقاف و شرایط شیوع كرونا اعلام شده است.

انتهای پیام
captcha