انعقاد تفاهم‌نامه سپاه فارس و علوم پزشكی شیراز برای تسریع واكسیناسیون
کد خبر: 3968924
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۴

انعقاد تفاهم‌نامه سپاه فارس و علوم پزشكی شیراز برای تسریع واكسیناسیون

طی مراسمی تفاهم‌نامه همكاری میان سپاه فجر فارس و دانشگاه علوم پزشكی شیراز به‌منظور كمك به تسریع و تسهیل واكسیناسیون عمومی كرونا منعقد شد.

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی سپاه فجر فارس، آئین انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین سپاه فجر فارس و دانشگاه علوم پزشکی شیراز در راستای تسهیل و تسریع واکسیناسیون عمومی کرونا عصر دیروز، 12 اردیبهشت‌ماه در شیراز برگزار شد.

سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر در این مراسم با تجلیل از زحمات کادر بهداشت و درمان، گفت: سپاه و بسیج با همه امکانات و ظرفیت‌ها در کنار کادر بهداشت و درمان هستند و این همکاری تاکنون اثرات مثبت و بسیار خوبی در مقابله با بیماری کرونا داشته است.

وی با اشاره به راه‌اندازی بیمارستان پشتیبان كرونا توسط نیروهای مسلح در شیراز افزود: بیمارستان شهید دستغیب یکی از نمونه‌های درخشان از همکاری و تعامل نیروهای مسلح و کادر بهداشت و درمان است.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه تمام ظرفیت‌های سپاه فارس برای کمک به تسریع و تسهیل واکسیناسیون عمومی کرونا، به‌کارگیری خواهند شد، گفت: براساس این تفاهم‌نامه تمام ظرفیت‌های سپاه شامل نیروی انسانی، بسیجیان، تجهیزات و سالن‌ها برای اجرای واکسیناسیون عمومی در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار خواهند گرفت.

بوعلی با تصریح اینکه این تفاهم‌نامه پنجمین گام در قالب طرح سپهبدپاسدارشهید حاج قاسم سلیمانی است، گفت: آموزش نیروی انسانی، سازماندهی، پشتیبانی و تامین امنیت فرایند واکسیناسیون از دیگر مفاد این تفاهم‌نامه هستند.

انتهای پیام
captcha