نقش مستقیم آموزش و پرورش در توسعه كشور / شأن معلم حفظ شود
کد خبر: 3968667
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۹

نقش مستقیم آموزش و پرورش در توسعه كشور / شأن معلم حفظ شود

فرمانده سپاه فجر فارس با یادآوری آیات قرآن كریم درباره آموزش و تزكیه گفت: در جامعه امروز معلم از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و نگاه ویژه به آموزش و پرورش در یک کشور ارتباط مستقیمی با توسعه و بالندگی آن کشور دارد.

به گزارش ایكنا از فارس، به‌ مناسبت فرا رسیدن 12 اردیبهشت‌ماه، سالروز شهادت آیت‌الله مطهری و روز بزرگداشت معلم سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر همراه با جمعی از معاونان خود و همچنین سردار رهام بخش حبیبی، فرمانده نیروی انتظامی استان همراه با جمعی از معاونان خود با حضور در آموزش و پرورش استان با مدیركل آن دیدار و گفت‌وگو كردند.

سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر در این مراسم با یادآوری خاطرات تدریس خود گفت: لذتی که تدریس و آموزش دیگران وجود دارد به‌هیچ عنوان قابل قیاس با کارهای دیگر نیست.

وی با اشاره به آیات قرآن کریم اضافه کرد: در جامعه امروز معلم از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و نگاه ویژه به آموزش و پرورش در یک کشور ارتباط مستقیمی با توسعه و بالندگی آن کشور دارد.

سردار رهام بخش حبیبی، فرمانده نیروی انتظامی استان فارس نیز در این دیدار گفت: از نگاه ما جایگاه معلمین باید حفظ و منزلت آنان باید تقویت شود و در همین راستا به‌ مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم در سراسر استان فرماندهان نیروی انتظامی شهرستان‌ها و مناطق مختلف در یک ساعت مشخص با مسئولان آموزش و پرورش و معلمان دیدار می‌کنند.

وی افزود: دشمن همیشه در کمین است تا از فرصت‌ها خصوصاً در فضای فرهنگی به نفع خود بهره جوید و بحمد الهی معلمین با درایت و شایسته ما نگذاشته‌اند فرهنگ سرزمینمان آسیب ببیند و به نحو درست و با آموزش‌های لازم از آن پاسبانی کرده‌اند.

حبیبی اضافه کرد: از نقاط قوت کار معلمان آموزش های مجازی در دوران کرونا بود که خوشبختانه با بروز کرونا فرهنگیان خیلی خوب با تغییر شیوه در آموزش خو گرفتند و چراغ تعلیم و تربیت را روشن نگاه داشتند.

فرهاد اسماعیلی، مدیركل آموزش و پرورش فارس نیز در این دیدار گفت: اگر بخواهیم نیازهای انسان امروز را درجه‌بندی کنیم نیاز به امنیت در اولویت قرار دارد زیرا که امنیت در نظام اسلامی یک ضرورت و مقدمه‌ای برای دستیابی به حیاط طیبه است.

انتهای پیام
captcha