همت بسیجیان شیراز برای آزادی 56 زندانی نیازمند
کد خبر: 3968618
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷

همت بسیجیان شیراز برای آزادی 56 زندانی نیازمند

فرمانده سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز با اشاره به اجرای طرح «نذر رهایی» توسط این ناحیه از سپاه از آزادسازی 56 زندانی جرائم غیرعمد نیازمند به‌ همت بسیجیان خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، مجید علی‌پور،  فرمانده سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز عصر دیروز، 11 اردیبهشت‌ماه در در آیین توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی این ناحیه گفت: بسیجیان از ابتدای شیوع كرونا با استفاده از اجرای طرح‌های مختلف همواره سعی در رفع مشكلات نیازمندی‌های مردم و محرومان داشته و دارند.

وی، اجرای طرح «نذر رهایی» توسط بسیج و سپاه و با همكاری سایر نهادها و ادارات را یكی از این تلاش‌های ارزشمند دانست و گفت: این طرح به‌منظور آزادسازی زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد از سالروز شهادت سردار دل‌ها آغاز شده است و تاكنون 56 زندانی جرائم غیرعمد به‌ همت بسیجیان آزاد شده‌اند.

علی‌پور با بیان اینكه این طرح طی چندین مرحله اجرا شده و ادامه خواهد داشت، افزود: در مرحله چهارم نذر رهایی که امسال برگزار شد، سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز موفق شد ۴۴ زندانی جرائم غیر عمد را به آغوش گرم خانواده برگرداند.

فرمانده سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز همچنین فعالیت دیگر بسیجیان را توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان برشمرد و گفت: در سال گذشته به‌همت پایگاه‌های مقاومت، بسیجیان و نیک‌اندیشان بیش از ۳۵۰ هزار بسته بهداشتی تهیه و به خانواده‌های نیازمند محلات محدوده استحفاظی این ناحیه اهدا شد.

وی با بیان اینکه در دوازده ماه گذشته، ۶۲۰ هزار پرس غذا طبخ و توزیع شد، گفت: ۵۵ سری جهیزیه کامل تهیه و در اختیار نوعروسان دم بخت قرار گرفت و در نذر خون ۳ هزار نفر از بسیجیان موفق به اهدا خون شده اند.

علی‌پور در پایان با اشاره به اولین مرحله رزمایش کمک مؤمنانه این ناحیه گفت: امروز اولین مرحله از نهضت کمک‌های مؤمنانه سال ۱۴۰۰ با بیش از ۴۸۰۰ بسته معیشتی آغاز شد که به خانواده‌های نیازمند اهدا شد.

انتهای پیام
captcha