توزیع 1313 بسته حمایتی در «کریمانه رمضان» موقوفات شیراز
کد خبر: 3968604
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۴

توزیع 1313 بسته حمایتی در «کریمانه رمضان» موقوفات شیراز

همزمان با ایام ماه مبارک رمضان و در قالب برگزاری همایش «کریمانه رمضان» بسته‌های حمایتی موقوفات ویژه نیازمندان شهر شیراز توزیع شد.

به گزارش ایكنا از فارس، جواد یزدانی، مسئول روابط عمومی اداره‌كل اوقاف و امور خیریه فارس امروز، 12 اردیبهشت در جمع خبرنگاران گفت: در نیمه اول ماه مبارک رمضان امسال به‌همت مجموعه فرهنگی مذهبی منهاج الهدی چهاردهمین همایش «کریمانه رمضان» با هدف حمایت از نیازمندان و خانواده‌هایی که به جهت شیوع ویروس کرونا در شرایط مناسب معیشتی و اقتصادی قرار ندارند؛ برگزار و 1313 بسته شامل سبد ارزاق و بن کارت کالا توزیع شد.

وی افزود: این بسته‌های حمایتی با هزینه 2 میلیارد ریال از محل کمک‌های خیرین، موقوفات شهر شیراز از جمله موقوفه‌های زنهاری و میراب نهر اعظم تهیه و با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) و همچنین برخی از گروه‌های جهادی در اختیار مددجویان و خانواده‌های نیازمند شناسایی شده قرار داده می‌شود.  

یزدانی تصریح کرد: سنت نیکو و دیرین دستگیری از نیازمندان و حمایت از ایتام همواره در ماه مبارک رمضان وجود داشته است و این ماه فرصت مغتنمی است برای انجام امور خیرخواهانه به نحوی که تا پایان ماه مبارک ویژه برنامه‌های مواسات و همدلی و توزیع بسته‌های معیشتی از محل کمک‌های خیرین، موقوفات و عموم مردم تداوم خواهد داشت.

انتهای پیام
captcha