تجمع مردم شیراز در تجدید بیعت با آرمان‌های سردار دل‌ها
کد خبر: 3968500
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۶

تجمع مردم شیراز در تجدید بیعت با آرمان‌های سردار دل‌ها

جمعی از مردم و دانشجویان شیراز در واكنش به صوت منتشر شده وزیر امور خارجه تجمع تجدید بیعت با آرمان‌های سردار شهید قاسم سلیمانی برگزار كردند.

به گزارش ایكنا از فارس، در پی انتشار صورت وزیر امور خارجه كشورمان، جمعی از مردم و دانشجویان شیراز امروز، 11 اردیبهشت‌ماه با تجمع در مقابل دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در استان فارس با آرمان‌های سردار شهید قاسم سلیمانی تجدید پیمان كردند.

در این تجمع دانشجویان با داشتن پلاكاردها و تصاویری از سردار دل‌ها و همچنین سر دادن شعارهایی بر ضرورت تداوم راه شهید سلیمانی تأكید كردند.

جمعی از مردم و دانشجویان شیرازی جهت تجدید بیعت با آرمانهای سردار دلها و واکنش به صوت منتشر شده وزیر امور خارجه ایران  تجمعی را مقابل  دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه فارس برگزار و انتقادات خود را نسبت به این اقدام دستگاه دیپلماسی، ابراز كردند.

در بخش پایانی این تجمع نیز بیانیه‌ای به شرح زیر قرائت شد:

بسم الله القاصم الجبارین

سال‌هاست که عده‌ای با وعده‌های بسیار اقتصادی، فرهنگی، علمی و صلح با جهان بر مسند قدرت نشسته‌اند، اما اکنون که نه تنها نتوانستند به وعده‌های خود به دلیل بی‌کفایتی محضشان عمل کنند، توطئه‌گری می‌کنند و در تلاشند فضای جامعه را با توطئه، فتنه و دروغ‌گویی تغییر دهند، به هر حال نزدیک انتخابات است و نیازمند رأی. کسانی که برای رأی و قدرت دست به هر سخن دروغی که لازم باشد، می‌زنند. سال ۸۲ پروتکل الحاقی را به‌صورت تمام و کمال و کاملا داوطلبانه پذیرفتند و تمامی درهای صنعت هسته‌ای را تخته کردند اما ۱۰ سال بعد در زمانه انتخابات شعار هم چرخ سانتریفیوژ بچرخد و هم چرخ اقتصادی مردم سر دادند. گفتند برنامه ۱۰۰ روزه داریم و در همین مدت مشکلات اقتصادی را حل می‌کنیم اما ۱۰۰ روز پس از شروع دولتشان گفتند که ما تنها می‌خواستیم پس از ۱۰۰ روز کارهایمان را بیان کنیم. گفتند با برجام علی‌رغم تمامی تحریم‌ها، مشکلات اشتغال، جوانان، محیط زیست و حتی مشکلات آب هم رفع خواهد شد، اما امروزه باتلاق برجام را تقصیر همه می‌اندازند جز خودشان. گفتند چرا بازار ایران پر شده است از کالاهای چینی اما پس از این سال‌های در قدرتشان شاهد واردات بسیار بیشتر من جمله از چین هستیم، کارخانجات یکی پس از دیگری تعطیل شدند و تولید دیگر یک آرزو و رویا شده است. گفتند چرا حق آزادی بیان را از مردم گرفته‌اید، اما منتقدان خود را دستگیر می‌کنند و یا به آن‌ها به سادگی توهین می‌کنند و حتی از یک سریال تلویزیونی هم دست بر نمی‌دارند و آن را سانسور می‌کنند، به راستی این حجم از دروغ گویی ها برای چیست؟

چند روزی است که یک فایل صوتی از سخنان وزیر امور خارجه پخش شده است، که باز شاهد انواع و اقسام دروغ‌ها، توطئه‌ها و فتنه‌انگیزی‌ها بودیم. گفته شد که این فایل صوتی برای بایگانی در فلان جا بوده و نباید رسانه‌ای می‌شد. اگر این فایل به نادرستی لو رفته پس مسئله نفوذ که سال‌هاست دغدغه ماست و شما رد می‌کنید کاملاً جدی و خطرناک است. اگر هم به‌صورت عامدانه این فایل را پخش کرده‌اید که وای به حالتان، البته که این کار شما خیلی هم عجیب نبوده است، چون سال‌هاست این رفتار را از شما شاهدیم، گاه کمتر گاه بیشتر.

اما بدانید که این بار جنگ رسانه‌ایتان شکست خواهد خورد، چون جایگاه سردار دل‌ها، شهید سپهبد قاسم سلیمانی(ره) آنقدر بزرگ‌تر از شماست که سنگتان بر خواهد گشت و بر سرهای خودتان خواهد خورد. این بار مردم از فعالیت‌های توطئه‌گرانه و دروغ‌گویی‌هایتان کاملاً آگاه گشته‌اند. بی شک شکست خورده قطعی شما خواهید بود.

انتهای پیام
captcha