ضرورت ارتباط بسیج دانشجویی با تشکیلات دانشگاهی
کد خبر: 3967205
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس تأکید کرد؛

ضرورت ارتباط بسیج دانشجویی با تشکیلات دانشگاهی

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با اشاره به اهمیت تشکیلات انقلابی بین معلمان، ادوار بسیج دانشجویی دانشگاه‌های فرهنگیان را سرشار از تجربه و ظرفیت بسیار شایسته‌ای بیان و اظهار کرد: تضمین آینده تربیت نیروهای انقلابی و افراد در دست دانشگاه فرهنگیان است.

ضرورت ارتباط تشکیلاتی دانشجویان و دانش‌آموزان بسیجیبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی بسیج دانشجویی فارس سعید یوسفی، مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس، امروز، 6 اردیبهشت در جمع ادوار بسیج دانشجویی دانشگاه‌های فرهنگیان فارس اظهار کرد: یکی از برکات انقلاب اسلامی به ثمر رسیدن تشکیلاتی انقلابی و حزب الهی به نام بسیج است.

وی با بیان اینکه بسیج یک تفکر بوده که بدنه تشکیلاتی به خود گرفته است افزود: امروز از دورترین نقاط خاورمیانه و اقصی نقاط دنیا نشانه‌هایی از تفکر بسیجی مشاهده می شود.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با اشاره به اهمیت این تشکل دانشجویی گفت: یکی از رده‌های پرثمر در تشکیلات بسیج، بسیج دانشجویی بوده و خدمت در آن را باید قدر بدانیم.

یوسفی در ادامه با اشاره نقش مؤثر دانشگاه فرهنگیان در کشور، این دانشگاه را استراتژیک و راهبردی برشمرد و تصریح کرد: دانشگاه فرهنگیان، یکی از راهبردی‌ترین دانشگاه‌ها در جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی بوده و ایجاد، حفظ و تقویت تشکیلات در این دانشگاه یک مسئله استراتژیک است.

وی در ادامه به اثرگذاری معلمان در جامعه و نقش آن‌ها اشاره و بیان کرد: تربیت معلم تراز انقلاب اسلامی از رسالت‌های دانشگاه فرهنگیان است.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با اشاره به اهمیت تشکیلات انقلابی بین معلمان، ادوار بسیج دانشجویی دانشگاه‌های فرهنگیان را سرشار از تجربه و ظرفیت بسیار شایسته‌ای بیان و اظهار کرد: تضمین آینده تربیت نیروهای انقلابی و افراد در دست دانشگاه فرهنگیان بوده و هزینه در زمینه آموزش عالی و فعالیت در این دانشگاه یک معامله دو سر سود است از این رو بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان نیز متناسب با همین موضوع باید برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهد.

یوسفی در ادامه با تأکید بر اجرای طرح‌های تربیتی برای دانش‌آموزان و بیان هنرمندانه اقدامات و کارهای شایسته، اضافه کرد: دوره‌های توانمندسازی ویژه ادوار بسیج دانشجویی اثرگذار بوده و در این راستا نیاز به آموزش و به روزشدن است.

وی مدرسه تشکیلات و کادرسازی بسیج دانشجویی(مکتب) فارس را ظرفیت بسیار بالایی برای توانمندسازی اعضای بسیج دانشجویی برشمرد و افزود: هم‌افزایی بسیج دانشجویی و بسیج دانش‌آموزی و ارتباط تشکیلاتی و مستمر دانشجویان و دانش‌آموزان بسیجی به رشد و بالندگی مدرسه و دانشگاه کمک می‌کند.

انتهای پیام
captcha