آزادی 110 زندانی جرائم غیرعمد فارس در فصل بندگی
کد خبر: 3966299
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۷

آزادی 110 زندانی جرائم غیرعمد فارس در فصل بندگی

فرمانده سپاه فجر فارس از آزادسازی 110 زندانی جرائم غیرعمد همزمان با سالروز ولادت امام حسن مجتبی(ع) در این استان خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر فارس، اول اردیبهشت‌ماه در حاشیه برگزاری طرح «افطار 14» ویژه مستمندان و ایتام بهزیستی شیراز از اجرای چهارمین مرحله طرح «نذر رهایی» همزمان با ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: در این مرحله 110 زندانی جرائم غیرعمد زندان‌های فارس همزمان با سالروز ولادت امام حسن مجتبی(ع) آزاد می‌شوند.

وی با بیان اینكه طرح نذر رهایی به‌منظور آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد اجرا می‌شود، افزود: در قالب برگزاری سه مرحله طرح نذر رهایی 687 زندانی جرائم غیر عمد در سال 1399 آزاد شدند.

بوعلی در ادامه سخنان خود به برگزاری طرح افطار نیز اشاره كرد و گفت: در این مراسم شش هزار بسته معیشتی که با مشارکت بهزیستی فارس، اداره اوقاف، سپاه بقیةالله(عج)، نیروی انتظامی و موسه خیریه آسمانیان تهیه شده به نیازمندان اهدا می‌شود.

وی با تجلیل از عملکر درخشان خیرین نیک‌اندیش در برگزاری باشکوه رزمایش‌های کمک مؤمنانه در سراسر استان فارس، بیان کرد: برگزاری رزمایش‌های کمک مومنانه در استان فارس با قوت ادامه پیدا خواهد کرد و برنامه‌ریزی بسیار خوبی برای اهدای بسته های معیشتی در ماه مبارک رمضان انجام شده است.

انتهای پیام
captcha