درخواست مدافعان سلامت فارس برای پرهیز از برپایی افطاری‌ها
کد خبر: 3966274
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۷

درخواست مدافعان سلامت فارس برای پرهیز از برپایی افطاری‌ها

رئیس دانشگاه علوم پزشكی شیراز با اشاره به وضعیت حاد شیوع كرونا در استان فارس از مردم درخواست كرد تا در این شرایط یاری‌رسان مدافعان سلامت در شكست كرونا بوده و از انجام برنامه‌هایی نظیر برپایی افطاری‌ها به‌شدت پرهیز كنند.

به گزارش ایكنا از فارس، مهرزاد لطفی، رئیس دانشگاه علوم پزشكی شیراز امروز، اول اردیبهشت‌ماه در سیصد و هفتمین نشست ستاد مدیریت بیماری کووید ۱۹ در این دانشگاه، از مردم خواست تا مجموعه سلامت فارس را در شکست کرونا یاری دهند و از هرگونه اقدام نظیر برگزاری مراسم افطاری در این ایام مبارک که موجب تهدید سلامت عمومی می‌شود، به‌صورت جدی پرهیز کنند.

وی با تقدیر از اعضای کمیته علمی کروناویروس در دانشگاه، به‌ویژه معاون آموزش دانشگاه و معاون درمان دانشگاه برای برگزاری وبینارهای آموزشی در خصوص آخرین یافته‌های مربوط به بیماری کووید ۱۹، تزریق واکسن، پژوهش و انتشار اطلاعات روزآمد و تخصصی، تلاش‌های علمی این کمیته را در موفقیت برنامه‌های مقابله با بحران کرونا، دارای تأثیری سازنده خواند.

لطفی همچنین ضمن تبریک آغاز هفته ملی سلامت به تلاشگران این عرصه، از تلاش شبانه‌روزی کارکنان بهداشت و درمان درگیر با کرونا نیز قدردانی و ابراز امیدواری کرد تا این مناسبت ملی را در سال آینده، بدون هیچ بیماری و با رهایی از اپیدمی کووید۱۹ برگزار کنیم.

وی در بخش دیگری از نشست امروز، تلاش بی‌وقفه تیم واکسیناسیون کووید ۱۹ در دانشگاه، مراقبان سلامت و خدمات کارکنان مراکز منتخب تشخیص و درمان سرپایی کرونا در استان را مورد تقدیر قرار داد و اعلام کرد: همچنان شیراز با بالاترین آمار تزریق واکسن، در جایگاه نخست در بین دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور قرار دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز ضمن بررسی آمار نمونه‌های تشخیصی کرونا طی روز گذشته تاکنون در فارس، به پیگیری آمار مبتلایان در مناطق مختلف استان، موارد مرگ و میر، افراد بستری و بهبودیافته، روند خدمت‌رسانی به مبتلایان و موارد مشکوک در مراکز درمانی و عملکرد مراکز آزمایشگاهی تشخیصی کروناویروس پرداخت.

انتهای پیام
captcha