اخلاص و هوش سردار حجازی مثال‌زدنی است
کد خبر: 3965823
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۴

اخلاص و هوش سردار حجازی مثال‌زدنی است

جانشین ستاد تخصصی اقشار بسیج سپاه فجر استان فارس با یادآوری ابعاد شخصیتی سردار شهید محمدحسین‌زاده حجازی، گفت: آن چیزی كه میان پیشكسوتان سپاه و بسیج به‌خصوص درباره ابعاد شخصیتی ایشان مطرح است، درجه اخلاص و پیگیری‌ها در كارها بود كه با متانت خاصی امور را پیگیری می‌كردند و هوش و ذكاوت مثال‌زدنی داشتند.

امیر جاهدی، جانشین ستاد تخصصی اقشار بسیج سپاه فجر استان فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، ضمن تسلیت درگذشت سردار پرافتخار اسلام شهید سردار سیدمحمد حسین‌زاده حجازی، گفت: با رفتن سرداران بزرگوار اسلام خلأ آن‌ها به سرعت توسط نیروهای با انگیزه و كسانی كه در مكتب امام(ره) تربیت شده‌اند، پر می‌شود و به تعبیر رهبر معظم انقلاب شهدا بعد از شهادتشان راه‌ها را بهتر از زمان حیاتشان به ما نشان می‌دهند و امیدواریم كه رهرو خوبی برای مكتب شهدا باشیم.

وی افزود: با نگاهی به خاطرات و گوشه‌ای از حیات زندگی سردار شهید حجازی كه در جلسات شورای فرماندهان تنها بخش كوچكی از آن‌ را درک كرده‌ایم، می‌توان سراسر مجاهدت را در زندگی پربركت این شهید بزرگوار مشاهده كرد.

جاهدی با یادآوری فرازهایی از پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب به‌مناسبت شهادت سردار حجازی، گفت: در این پیام معظم‌له بر همین مسئله عمری سراسر مجاهدت تأكید كرده‌اند كه ایشان نیز همه عمر پربركت خویش را مانند سردار شهید سلیمانی به مجاهدت گذراندند.

جانشین ستاد تخصصی اقشار بسیج سپاه فجر استان فارس یادآور شد: آن چیزی كه میان پیشكسوتان سپاه و بسیج به‌خصوص درباره ابعاد شخصیتی ایشان مطرح است، درجه اخلاص و پیگیری‌ها در كارها بود كه با متانت خاصی امور را پیگیری می‌كردند و هوش و ذكاوت مثال‌زدنی داشتند.

وی با تصریح اینكه سردار شهید حجازی عرصه‌هایی را در سپاه باز كردند كه خلاقانه بود، گفت: با نگاهی به رسانه‌ها مشاهده می‌كنیم كه به نقل از یكی برادران حزب‌الله راه‌اندازی واحد موشكی حزب‌الله را به ایشان نسبت داده‌اند و این مسئله هم در رسانه‌ها بازنشر داده شده است.

جاهدی بیان كرد: علاوه بر این‌ها سردار شهید حجازی قریب 10 فرمانده نیروی مقاومت بسیج كشور بودند و پیشكسوتان این عرصه همواره از خدمات خلاقانه و عرصه‌هایی كه در این نیرو در دوران فرماندهی ایشان به روی جامعه بسیج باز شد، تعاریف زیبایی می‌كنند.

جانشین ستاد تخصصی اقشار بسیج سپاه فجر استان فارس در پایان ابراز امیدواری كرد: خداوند به ما هم توفیق دهد تا در این مسیری كه سرداران بزرگی مانند سردار حجازی قدم برداشتند و راه‌های روشنی كه باز كردند ما هم مانند ایشان بتوانیم با اخلاص و خلاقیت و جدیت و همت این راه را ادامه دهیم.

انتهای پیام
captcha