تجلیل از مدافعان سلامت از سوی كاركنان تیپ 55 هوابرد شیراز
کد خبر: 3965493
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۹

تجلیل از مدافعان سلامت از سوی كاركنان تیپ 55 هوابرد شیراز

به‌مناسبت فرارسیدن روز ارتش، طی مراسمی از سوی كاركنان تیپ 55 هوابرد شیراز از مدافعان سلامت بیمارستان مسلمین این كلان‌شهر تجلیل به‌عمل آمد.

به گزارش ایكنا از فارس، به‌مناسبت فرارسیدن 29 فروردین، روز ارتش و حماسه‌آفرینی‌های نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور مسئولان و کارکنان تیپ 55 هوابرد، طی مراسمی امروز، 29 فروردین‌ماه از کادر درمان و مدافعان سلامت بیمارستان مسلمین شیراز تجلیل شد.

جابر آبادزردشتی، جانشین تیپ 55 هوابرد در این مراسم ضمن عرض خداقوت به کادر درمان بیمارستان مسلمین شیراز و گرامیداشت 29 فروردین روز ارتش، گفت: بدون تردید فداکاری شما عزیزان در تاریخ ثبت خواهد شد و ملت ایران خدمات شما عزیزان را هرگز فراموش نخواهند کرد و امروز مردم قدرشناس خدمات کادر درمانی بیمارستان‌ها هستند و بیش از گذشته نسبت به سختی کار آن‌ها و خدماتی که این قشر برای جامعه دارند، آگاهی دارند.

وی تأکید کرد: امروز حضور در بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها و رسیدگی به بیمارانی که به چنین ویروسی مبتلا هستند، یقیناً جهاد در راه خداست و بر خود لازم می‌دانم از همه دست‌اندرکاران نظام سلامت اعم از پزشکان، پرستاران و همه عزیزانی که در این روزهای سخت با مجاهدت و تلاش‌های شبانه‌روزی و دوری از خانواده به هم‌وطنان خود خدمت‌رسانی می‌کنند، سپاس‌گزاری کنم و از خداوند متعال توفیقات بیشتر را مسئلت دارم.

یادآور می‌شود، در این مراسم با اهدای لوح تقدیر و شاخه گل از کادر درمان تجلیل شد و همچنین رزم‌نوازان این تیپ به اجرای آهنگ‌های حماسی پرداختند.

انتهای پیام
captcha