تواضع و شجاعت؛ از ویژگی‌های ارتش جمهوری اسلامی
کد خبر: 3965436
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۱

تواضع و شجاعت؛ از ویژگی‌های ارتش جمهوری اسلامی

استاندار فارس، تواضع و فروتنی در برابر ملت و شجاعت و پایمردی در برابر دشمنان را از جمله ویژگی‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران برشمرد.

به گزارش ایكنا، به‌ نقل از روابط عمومی استانداری فارس، عنایت‌الله رحیمی، استاندار فارس، امروز، 29 فروردین‌ماه در مراسم گرامیداشت روز ارتش که به‌صورت رژه خودرویی برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی(ره) و شهدای دفاع مقدس، گفت: سربازان ارتش جمهوری اسلامی به‌ حق در آسمان و زمین و دریا پاسدار مرز و بوم و حافظ منافع ملی میهن اسلامی هستند و به فرموده امام خمینی(ره) زینت کشور و مایه افتخارند.

وی افزود: به وجود تک تک ارتشیان و نظامیان و سایر نیروهای امنیتی کشور می‌بالیم زیرا همه آنان با تدین و اخلاص در خدمت مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

استاندار فارس، تواضع و فروتنی در برابر ملت و شجاعت و پایمردی در برابر دشمنان را از جمله ویژگی‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران برشمرد و گفت: در سایه فرمانده‌ کل قوا و رهبر معظم انقلاب ارتش ما روز به‌روز مقتدرتر و مردمی‌تر، شجاع‌تر و آماده‌تر برای دفاع از منافع ملی و کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌شود.

رحیمی با تقدیر از تلاش‌های ارتش جمهوری اسلامی، بیان کرد: ارتش همواره در بحران‌ها و مشکلات مختلفی مانند مهار آتش‌سوزی و مبارزه با شیوع بیماری کرونا حضوری مؤثر و گره‌گشا داشته است.

انتهای پیام
captcha