تنها حوزه علمیه قرآن‌محور كشور طلبه می‌پذیرد
کد خبر: 3965281
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰

تنها حوزه علمیه قرآن‌محور كشور طلبه می‌پذیرد

حوزه‌ علمیه امام صادق(ع)، تنها حوزه علمیه قرآن‌محور كشورمان در روستای محمدآباد (قرآن‌آباد ایران) استان فارس در حال پذیرش طلبه برای سال تحصیلی جدید است.

به گزارش ایكنا از فارس، حوزه‌ علمیه قرآن‌محور امام صادق(ع) روستای محمدآباد (قرآن‌آباد ایران) شهرستان استهبان استان فارس، تنها حوزه علمیه قرآن‌محور كشورمان است كه در حال پذیرش طلبه برای سال تحصیلی جدید است.

این حوزه علمیه كه با همكاری مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) فعالیت می‌كند، از میان آقایان مستعد مقطع سیكل و دیپلم و علاقه‌مند به حفظ قرآن كریم جهت تحصیل تمام وقت در پایه اول حوزه طلبه می‌پذیرد.

از مزایای ثبت‌نام در این حوزه علمیه می‌توان به حفظ كل قرآن كریم، آشنایی با تفسیر و مفاهیم قرآن كریم، آموزش تخصصی تجوید، یادگیری یک زبان زنده دنیا، اردوهای ماهانه زیارتی ـ سیاحتی و اردوی سالانه مشهد مقدس و قم اشاره كرد.

علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام در این حوزه علمیه تا 30 اردیبهشت‌ماه سال جاری مهلت دارند تا از طریق مراجعه به سایت حوزه به آدرس paziresh.ismc.ir و یا سایت مؤسسه بیت‌الاحزان به آدرس bytolahzan.ir مراجعه كنند. لازم به ذكر است كه داوطلبان ابتدا باید در سایت حوزه علمیه ثبت‌نام كنند.

شماره‌ تماس‌های 07153223939، 09164048750 و 09107032411 جهت كسب اطلاعات بیشتر از سوی این حوزه علمیه اعلام شده است.

انتهای پیام
captcha