ارتش با پیروی از ولایت موجب رعب استكبار شده است
کد خبر: 3965276
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۴

ارتش با پیروی از ولایت موجب رعب استكبار شده است

در بخشی از پیام تبریک فرمانده انتظامی فارس به‌مناسبت روز ارتش آمده است: «ارتش جمهوری اسلامی ایران یکی از نمادهای اقتدار نظام اسلامی در دنیاست که با روحیه معنوی و آمادگی رزمی نیروها و خودکفایی در پیشرفته‌ترین تجهیزات و با رمز پیروی از ولایت، توانسته باعث رعب و وحشت استکبار و امید مستضعفین در عالم باشد.»

به گزارش ایكنا از فارس، سردار رهام بخش حبیبی، فرمانده نیروی انتظامی فارس، 29 فروردین‌ماه طی پیامی فرارسیدن سالروز ارتش جمهوری اسلامی را تبریک گفت.

در این پیام آمده است: «روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، یادآور رشادت‌های بزرگ‌مردانی است كه شجاعانه جان خود را در طبق اخلاص نهادند تا از كیان نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع كنند، آنانی كه در طول هشت سال دفاع مقدس الگوی رشادت، پایمردی و استقامت بودند و آنچه در توان داشتند برای دفع تجاوز و حفظ حریم دین و میهن به‌كار بستند و نشان دادند كه نیروهای كارآمد، پرافتخار و پرقدرتی هستند.

اعلام روز ارتش از سوی بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در 29 فروردین سال 58، نشان از اهمیت کلمه طیبه ارتش دارد، ارتش جمهوری اسلامی ایران یکی از نمادهای اقتدار نظام اسلامی در دنیاست که با روحیه معنوی و آمادگی رزمی نیروها و خودکفایی در پیشرفته‌ترین تجهیزات و با رمز پیروی از ولایت، توانسته باعث رعب و وحشت استکبار و امید مستضعفین در عالم باشد.

چهره درخشان ارتش با دلاورمردی‌های رزمندگان شجاع ارتش مكتبی و ولایی، درخشش دیگری یافته و روز ارتش در كنار بزرگداشت حماسه آفرینی‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران، در صفحات زرین تاریخ میهن اسلامی، جاودانه شد.

اینجانب این روز بزرگ را به تمامی ارتشیان قهرمان تبریک و تهنیت عرض کرده و سربلندی، غرور و عزت ایران اسلامی را از خداوند سبحان خواهان و خواستارم.»

انتهای پیام
captcha