تمدید فرصت بارگذاری آثار ثبت‌نام کنندگان جشنواره ملی مطبوعات و رسانه آیات
کد خبر: 3965060
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۷

تمدید فرصت بارگذاری آثار ثبت‌نام کنندگان جشنواره ملی مطبوعات و رسانه آیات

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از تمدید فرصت بارگذاری آثار برای افراد ثبت نام شده در جشنواره ملی مطبوعات و رسانه آیات تا سی ام فروردین خبر داد

به گزارش ایکنا از سمنان، فرشید فلاح، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، امروز 28 فروردین در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تاکنون برای شرکت در این جشنواره 291 نفر ثبت‌نام کرده‌اند افزود: از این تعداد 196 نفر موفق به ارائه آثار به این جشنواره شده‌اند.

وی ادامه داد: مهلت ارسال آثار تا 27 فروردین بوده که در این راستا فرصت داده شده به متقاضیان در این جشنواره آخرین مهلت است و دیگر تمدید نخواهد شد و این فرصت برای سایر افراد نخواهد بود.

فلاح از ارسال بیش از 830 اثر توسط 196 نفر از فعالان رسانه‌ای سراسر کشور به چهارمین جشنواره ملی مطبوعات و رسانه آیات تا ساعت 12 بیست و هفتم فروردین خبر داد و گفت: این جشنواره با محوریت موضوعات مرتبط با قرآن کریم برگزار می‌شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ادامه داد: تاکنون 831 اثر در بخش‌های عکس، گزارش (خبری یا توصیفی)، مصاحبه، سرمقاله و یادداشت، تیتر، خبر، کلیپ، پادکست، طرح، پوستر، موشن گرافیک، انیمیشن و اینفوگرافیک به این جشنواره ارائه شده است.

فلاح با تاکید بر اینکه از این تعداد 590 اثر در بخش اصلی شامل 184 عکس، 123 گزارش، 105 مصاحبه، 66 سرمقاله و یادداشت است اظهار کرد: 75 تیتر و 37 خبر و نیز 239 اثر در بخش ویژه شامل 99 کلیپ، 57 پادکست، 44 طرح یا تصویر، پوستر یا اعلان، 33 موشن گرافیک و هشت انیمشن و اینفوگرافیک به این جشنواره ارسال شده است.
به گفته وی؛ فعالان رسانه‌ای استانهای تهران با 228 اثر ، سمنان با 172 اثر و خراسان رضوی با 77 اثر بیشترین آثار ارسالی را در بین استانهای کشور به این جشنواره داشته اند.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با بیان اینکه چهارمین جشنواره ملی مطبوعات و رسانه آیات در دو بخش اصلی و ویژه برگزار می‌‌شود گفت: علاقه‏‌مندان می‌توانند آثار تولیدی خود را از طریق نشانی سایت ayat.farhang.gov.ir و http://ayatlogin.farhang.gov.ir/Pages/login.aspx تا سی‌ام فروردین جاری به این جشنواره ارسال نمایند.

انتهای پیام
captcha