ارسال 600 اثر به چهارمین جشنواره ملی مطبوعات و رسانه «آیات»
کد خبر: 3964378
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۴

ارسال 600 اثر به چهارمین جشنواره ملی مطبوعات و رسانه «آیات»

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از ارسال بیش از 600 اثر از سوی 153 نفر از فعالان رسانه‌ای سراسر کشور به چهارمین جشنواره ملی مطبوعات و رسانه آیات در سمنان خبر داد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، فرشید فلاح، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: جشنواره ملی مطبوعات و رسانه «آیات» با محوریت موضوعات مرتبط با قرآن کریم برگزار می‌شود و مهلت ارسال آثار به آن نیز 27 فروردین‌ماه به پایان می‌رسد.

وی گفت: تاکنون 613 اثر در بخش‌های عکس، گزارش (خبری یا توصیفی)، مصاحبه، سرمقاله و یادداشت، تیتر، خبر، کلیپ، پادکست، طرح، پوستر، موشن گرافیک، انیمیشن و اینفوگرافیک به این جشنواره ارائه شده است.

فلاح افزود: از این تعداد 413 اثر از سوی 128 نفر در بخش اصلی شامل 128 عکس، 89 گزارش، 72 مصاحبه، 53 سرمقاله و یادداشت، 48 تیتر و 23 خبر و نیز ۲۰۲ اثر در بخش ویژه شامل 73 کلیپ، 50 پادکست، 40 طرح یا تصویر، پوستر یا اعلان، 23 موشن گرافیک و هشت انیمشن و اینفوگرافیک به این جشنواره ارسال شده است.

وی اظهار کرد: فعالان رسانه‌ای استان‌های تهران با 222 اثر ، سمنان با 70 اثر و خراسان رضوی با 59 اثر بیشترین آثار ارسالی را در بین استان‌های کشور به این جشنواره داشته‌اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان یادآور شد: چهارمین جشنواره ملی مطبوعات و رسانه آیات در دو بخش اصلی و ویژه برگزار می‌شود و علاقه‏‌مندان می‏ توانند آثار تولیدی خود را از طریق نشانی سایت ayat.farhang.gov.ir تا 27 فروردین‌ماه جاری به این جشنواره ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha