قرائت جمعی قرآن مدافعان سلامت فارس در ماه رمضان
کد خبر: 3964240
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۳
به‌صورت غیرحضوری انجام می‌شود؛

قرائت جمعی قرآن مدافعان سلامت فارس در ماه رمضان

دبیر تشکل دانشجویی هیئت‌الرضای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شیراز از اجرای طرح جمعی قرائت و ختم قرآن کریم در ایام نورانی ماه مبارک رمضان به‌صورت غیرحضوری ویژه دانشجویان، كاركنان، اساتید و اعضای هیئت علمی این دانشگاه خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، رضا بنیانی، دبیر تشکل دانشجویی هیئت‌الرضای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شیراز، 24 فروردین‌ماه در جمع خبرنگاران گفت: از آنجا که قرآن و آموزه‌های زلال و بی‌نظیر آن در تمامی ابعاد و زوایای زندگی بشر، پاسخ‌گوی نیازها و الزامات زندگی اوست و با توجه به آنکه رمضان را بهار قرآن می‌دانیم، در این نهاد دانشجویی تصمیم گرفته شد تا با اجرای برنامه قرائت جمعی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان، بیش از پیش به این مهم پرداخته شود.

وی درباره چگونگی شرکت در این مراسم معنوی بیان كرد: بر اساس این طرح، دانشگاهیان شامل دانشجویان، کارکنان و اساتید و اعضای هیئت علمی می‌توانند با استفاده از نشانی الکترونیکی این پویش فرهنگی و مذهبی با صرف کمتر از یک دقیقه وقت، نام‌نویسی کرده و اندکی بعد شماره حزب و بخش‌هایی که برای قرائت به آنان تخصیص یافته ارسال می‌شود.

بنیانی تأکید کرد: با توجه به شرایط قرمز کرونایی در بیشتر مناطق کشور از جمله شهر شیراز، این مراسم به‌صورت مجازی انجام شده و هر فرد در محل زندگی و کار خود، آیات تعیین شده را قرائت می‌كند.

این فعال دانشجویی با دعوت از دانشگاهیان علوم پزشکی شیراز برای حضور و مشارکت فعال در این طرح، گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، هر داوطلب می‌تواند هر مقدار از قرائت روزانه قرآن کریم را که در توان اوست تعهد کرده تا بر اساس همین میزان اعلام شده، بخش‌های مورد نظر برای آنان ارسال شود.

وی افزود: ثواب این ختم گروهی، علاوه بر افراد مورد نظر قاریان داوطلب، به روح همه شهدای کشور ایران به‌ویژه روح سردار شهید سپهبد «قاسم سلیمانی» اهدا خواهد شد.

يادآور می‌شود، علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به آدرس الکترونیک https://docs.google.com/forms/d/e/۱FAIpQLSc۶Sg۷J۳۹zUK۸i۶H۹kHJcIr۹۳۴zLnlApK۶g۶H۶B۴evSbCj۷ag/viewform?usp=sf_link و پر کردن فرم مربوطه، در این کار خیر و عبادی شرکت كنند.

انتهای پیام
captcha