فقدان «محمدجعفر تجلی» خسارتی بزرگ به امور قرآنی
کد خبر: 3964184
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۹
امام جمارانی در پیام تسلیتی بیان کرد:

فقدان «محمدجعفر تجلی» خسارتی بزرگ به امور قرآنی

رئیس اسبق سازمان اوقاف و امور خیریه در پیامی ضمن تسلیت درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجعفر تجلی، فقدان او را خسارتی بزرگ به فعالیت‌های قرآنی کشور برشمرد.

فقدان «محمدجعفر تجلی» خسارتی بزرگ به امور قرآنی

به گزارش ایکنا؛ به دنبال درگذشت حجت‌‌الاسلام والمسلمین محمدجعفر تجلی، مسئول برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن در اواخر دهه 60 و معاون فرهنگی سازمان اوقاف در آن سالها، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی امام جمارانی، رئیس اسبق سازمان اوقاف و امور خیریه پیام تسلیتی صادر کرد که به شرح زیر است:

با نهایت تأسف و تألم خبر ناگوار درگذشت برادر عزیزمان حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای محمدجعفر تجلی را دریافت نمودم. ایشان روحانی وارسته و خدمتگزار، مدیری توانمند در حوزه امور قرآنی و تألیف کتب مذهبی و از موثرترین افراد در تأسیس این موسسات قرآنی با مدیریتی مثال زدنی در زمینه نشر معارف اسلامی و کتب قرآنی تلاش و کوششی خستگی‌ناپذیر داشتند.

فعالیت‌های آن مرحوم در مدیریت مسابقات سراسری و بین‌المللی قرآن کریم در مجموعه سازمان اوقاف و امور خیریه و ارتقای کیفی و کمی این رقابت‌ها، از نمونه‌های دیگر پرافتخار زندگی این روحانی خدوم و فاضل بود و بدین جهات فقدان زودهنگام چنین مدیرتوانمندی، خسارتی بزرگ در حوزه فعالیت‌های قرآنی محسوب می‌شود.

اینجانب ضمن تسلیت این مصیبت ناگوار به خانواده محترم و همسر بزرگوار و فرزندان عزیز آن روحانی جلیل‌القدر و دوستان و علاقه‌مندان آن مرحوم از درگاه حضرت حق برای ایشان علو درجات و آمرزش الهی را مسئلت دارم و از آستان حضرتش صبر و اجر و سلامتی را برای بازماندگان خواستارم، خداوند روح بلند ایشان را با خادمان واقعی قرآن محشور فرماید.

سیدمهدی امام جمارانی

انتهای پیام
captcha