تداوم اجرای طرح آمران سلامت در فارس
کد خبر: 3964021
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۶

تداوم اجرای طرح آمران سلامت در فارس

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان فارس از ادامه اجرای طرح آمران سلامت با پیگیری بیشتر توسط اعضای این جمعیت و با هدف مقابله با ویروس کرونا در نقاط پرتردد شیراز خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان فارس؛ حسین درویشی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس امروز، 23 فروردین‌ماه با تأکید بر مصوبات ستاد استانی مدیریت بیماری كرونا، اظهار کرد: اجرای طرح تذکر لسانی در مراکز پرتردد شهر شیراز و در صورت نیاز اهدای ماسک رایگان به مردم بر عهده جمعیت هلال احمر گذاشته شد.

وی یادآور شد: سال 1399 متفاوت از سال‌های پیشین، تحت تاثیر اپیدمی ویروس کرونا سپری شد و همه آحاد جامعه تحت تاثیر پیامدهای جبران ناپذیر شیوع بیماری کووید 19 قرار گرفتند؛ عده‌ای در خط مقدم مبارزه با این بیماری از جان خود گذشتند تا جان دیگران را نجات دهند.

درویشی ادامه داد: جمعیت هلال احمر یکی از دستگاه‌هایی است که دوشادوش مدافعان سلامت در مبارزه با شیوع و اپیدمی این ویروس منحوس اقدامات موثر و شایانی انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه طرح آمران سلامت در مقابله با کرونا یکی از طرح‌های مهم هلال احمر است، بیان کرد: در این طرح اعضای داوطلب و جوان جمعیت هلال احمر با تذکر لسانی مسائلی چون رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی را به مردم یادآوری م‌ کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان فارس با بیان اینكه تذکر لسانی یکی از راه‌های مواجهه با افراد بی‌اعتنا به این ویروس است، گفت: توصیه به حفظ فاصله اجتماعی و هشدار به رعایت نکات بهداشتی با حفظ احترام به شأن و منزلت انسانی به منظور کمک به سلامت جامعه  از محورهای اصلی این طرح است.

انتهای پیام
captcha