پلیس افتخاری و افتخار شهادت
کد خبر: 3964019
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۲

پلیس افتخاری و افتخار شهادت

جوانی 31 ساله وعاشق خدمت به مردم در روزهای نخست سال 1400 در لباس پلیس افتخاری، افتخار شهادت نصیبش می‌شود.

12 روز از سال 1400 می‌گذرد، جوانی 31 ساله با عشق و علاقه فراوان در معیت مأموران گشت کلانتری ولیعصر شیراز از آرامش و آسایش خود می‌گذرد تا بتواند خدمتی از خود به یادگار بگذارد.

در راستای مبارزه با موضوع سرقت در ایام نوروز، یک دستگاه موتورسیکلت با پلاک مخدوش متوقف می‌شود و «محمد حسین دهقانی» از اعضای پلیس افتخاری مشغول بررسی و استعلام‌های لازم می‌شود که در این حین یک دستگاه خودرو سواری او و راکب موتورسیکلت را زیر می‌گیرد.

این جوان فداکار پس از مجروحیت شدید، به بیمارستانی در شهر شیراز انتقال و پس از چند روز در 15 فروردین ماه به خیل عظیم شهدای گرانقدر ناجا می‌پیوندد.

اعضای پیکر مطهر این شهید بزرگوار، به بیماران نیازمند اهدا می‌شود و به این ترتیب بزرگمرد 31 ساله پس از شهادتش نیز، فداکاری‌هایش پایان نمی‌پذیرد.

جوانی 31 ساله و عاشق خدمت در حوزه پلیس، در لباس پلیس افتخاری، افتخار شهادت نصیبش می‌شود. اینکه می‌گویند باب شهادت در نیروی انتظامی همواره باز است، بیراه نیست، این بار در لباس پلیس افتخاری این سعادت نصیب کسی می‌شود که بدون هیچ چشم‌داشتی عاشقانه در این مسیر قدم بر داشته است. در واقع می‌توان گفت که اعضای پلیس افتخاری، با عشق و علاقه ای وافر و بی نهایت در مسیر ارتقای نظم و امنیت جامعه گام بر می‌دارند.

محمد حسین با شهادتش به همه ما آموخت که خدمت به مردم در هر مکان و زمانی و در هر لباسی ممکن است و می‌توان به هر نحو ممکن در این مسیر قدم برداشت.

سردار رهام بخش حبیبی، فرمانده انتظامی استان فارس ضمن تبریک و تسلیت شهادت «محمدحسین دهقانی»، از اعضای پلیس افتخاری ، اظهار می‌دارد: بهترین عمل صالح خدمت به مردم و کسب رضایت آنان است، پلیس‌های افتخاری نیز در کنار نیروی انتظامی همواره در تلاش هستند تا با خدمت صادقانه و بی وقفه رضایت مردم را کسب کنند.

وی اضافه می‌کند: اعضای پلیس افتخاری بدون هیچ‌گونه چشمداشتی در مسیر تأمین امنیت مردم قدم برداشته‌اند و وظیفه ما این است که قدردان تلاش‌های آنان باشیم.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه نیروی انتظامی با تلاش شبانه‌روزی عرصه را بر مجرمان تنگ کرده و نتیجه این خدمت برقراری امنیت پایدار در جامعه است، تأکید می‌کند: پلیس با کسانی که بخواهند باعث اخلال در نظم و امنیت عمومی شوند، بدون اغماض و برابر با قانون برخورد می‌کند.

همکاری و همراهی شهروندان در پیشگیری نقش موثر و بسزایی در کاهش انواع جرائم به خصوص سرقت دارد و امروز اعضای پلیس افتخاری در تأمین نظم و امنیت جامعه پلیس را یاری و در این مسیر نقش‌آفرینی می‌کنند.

بدون شک، اقدامات و تلاش‌های اعضای پلیس افتخاری در کنار مأموران ناجا در انجام بسیاری از مأموریت‌های پلیس گره گشا خواهد بود و نیروی انتظامی از این ظرفیت عظیم به نحو مطلوب بهره خواهد برد.

مسلم احمدی، خبرنگار پلیس فارس

انتهای پیام
captcha