مماشاتی با تهدیدكنندگان سلامت مردم نمی‌كنیم / تعطیلی 10 مراسم عروسی در داراب
کد خبر: 3964017
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۳

مماشاتی با تهدیدكنندگان سلامت مردم نمی‌كنیم / تعطیلی 10 مراسم عروسی در داراب

فرمانده انتظامی داراب از تعطیلی 10 مراسم عروسی و دستگیری مسببان آن در این شهرستان خبر داد و گفت: با تهدیدكنندگان سلامت مردم مماشات نمی‌كنیم.

به گزارش ایكنا از فارس، علی‌رضا نوشاد، فرمانده نیروی انتظامی داراب امروز، 23 فروردین در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به شیوع کرونا و افزایش مبتلایان امیدواریم شهروندان با درک درست و صحیح از وضعیت موجود، توصیه‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر عایت فاصله‌گذاری اجتماعی، پوشیدن ماسک و رعایت دستورالعمل‎های بهداشتی و عدم برگزاری هرگونه مراسم عروسی و عزاداری را جدی گرفته و رعایت كنند.

وی با اشاره به اینکه پلیس با تهدیدکنندگان سلامت مردم هیچ‌گونه مماشاتی نمی‌کند، افزود: طی 5  روز گذشته 10 مراسم عروسی تعطیل و در همین راستا 3 نفر داماد و یک نفر پدر عروس که تمرد از دستور پلیس به دلیل عدم توجه به مصوبات ستاد ملی مبارزه با كرونا کرده‌اند، دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی داراب با بیان اینکه مسببان مراسم حتی پس از برپایی جشن تحت تعقیب قضائی قرار می‌‎گیرند، گفت: پلیس به‌عنوان مدافعان امنیت در کنار مدافعان سلامت انجام وظیفه می‌کند و این فرماندهی آمادگی دارد تمامی ظرفیت‌های موجود خود را برای خدمت‌رسانی به مردم و کمک و همیاری با سازمان‌ها در راستای پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا به کار گیرد.

نوشاد با یادآوری اینكه برابر اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا محدودیت‌ها همچنان به قوت خود باقی است، گفت: از مردم قدرشناس شهرستان داراب می‌خواهیم که با توجه به شرایط فعلی و بنا به توصیه و تاکید پزشکان و متولیان امر بهداشت و درمان، از ترددهای غیرضروری پرهیز کنند.

انتهای پیام
captcha