نقش نیروی انتظامی در تحقق شعار سال
کد خبر: 3964013
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۳

نقش نیروی انتظامی در تحقق شعار سال

امام جمعه مرودشت با اشاره به نام‌گذاری سال جاری به نام «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: نوک پیکان در مواجهات، شناسایی و حمایت‌ها در کنار دستگاه قضائی و حمایت از فعالان اقتصادی و کمک به آنان بر دوش ناجا است.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام مهدی آقایی، امام جمعه مرودشت امروز، 23 فروردین‌ماه در دیدار با فرمانده انتظامی این شهرستان گفت: جمهوری اسلامی به برکت حضور ولایت فقیه و سربازان مقتدر ولایت در نیروهای مسلح امروز به یکی از قدرت‌های بزرگ منطقه و جهان تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه گاهی مواقع بار کم برخی مسئولان که باعث تنش در جامعه می‌شوند به دوش نیروی انتظامی می‌افتد، بیان کرد: مأموران پلیس از جمله نیروهای خدوم و ولایی هستند که مجاهدانه برای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و امنیت و آسایش مردم تلاش و برای نیل به هدف مقدس خود بسیاری از خطرات را هم به جان می‌خرند.

امام جمعه مرودشت با روشن و درخشان خواندن کارنامه پلیس در سال 99، گفت: مأموران جان بر کف نیروی انتظامی زحمات زیادی در طول سال گذشته متحمل و توانستند مردم را دلگرم‌تر از قبل کنند، کما اینکه بخش زیادی از امنیت ایجاد شده در کشور را مدیون آنان هستیم.

آقایی، یكی از بازوان نظام را نیروی انتظامی دانست و افزود: در سال تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها، نوک پیکان در مواجهات، شناسایی و حمایت‌ها در کنار دستگاه قضائی و حمایت از فعالان اقتصادی و کمک به آنان بر دوش ناجا است.

وی، عملکرد یک سال اخیر پلیس شهرستان مرودشت را نیز مطلوب ارزیابی و تصریح کرد: خوشبختانه با مجموعه اقدامات صورت گرفته در زمینه مبارزه با اخلال‌گران، اشرار و سوداگران مرگ و همچنین کاهش آسیب‌های اجتماعی، این مجموعه در جایگاه والایی قرار دارد که باید صمیمانه از آنان قدردانی کرد.

خطیب جمعه مرودشت بیان كرد: مظلومیت ناجا در ایام انتخابات بسیار مشخص است؛ زیرا امنیت دور افتاده‌ترین صندوق‌های اخذ رأی از مردم به عهده نیروی انتظامی است و آنچه در موفقیت شما موثر است نیروی ایمان در وجود شماست.

در ادامه فرشید زینلی، فرمانده انتظامی مرودشت نیز گفت: نامگذاری سال جدید از سوی فرمانده نیروی انتظامی کشور به نام امنیت و سلامت، نشاط بهاری صورت گرفته است و تمام تلاش و سعی خود را در زمینه تحقق شعار انتخابی به کار خواهیم گرفت.

وی با بیان اینکه منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) همواره راهگشای کار ماست، گفت: ارتباط نزدیک و بیشتر با جامعه روحانیت و استفاده حداکثری از ظرفیت سپاه و بسیج و گام برداشتن در مسیر و خط مشی مقام معظم رهبری و رهنمودهای ایشان در جهت تأمین امنیت و سلامت جامعه از برنامه‌های محوری ناجا در این شهرستان است.

انتهای پیام
captcha