احیای 176 واحد تولیدی در فارس
کد خبر: 3963517
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۸

احیای 176 واحد تولیدی در فارس

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس با اشاره به نام‌گذاری سال به نام «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها»، رفع موانع تولید و حفظ وضع موجود را دارای اهمیت ویژه دانست و از احیا و بازگشت تعداد ۱۷۶ واحد کشاورزی راکد، شامل دامداری، دامپروری، مرغداری، ترشیجات و صنایع بسته‌بندی احیا و به چرخه تولید خبر داد.

به گزارش ایکنا از فارس، خادم حمزه، مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس امروز، 21 فروردین در نشستی با اشاره به تبعات ناشی از تحریم‌های ظالمانه آمریکا گفت: دولت در سال جهش تولید با اقدامات حمایتی  سعی بر آن داشته تا مشکلات واحدهای تولیدی را مرتفع کند.

وی، برگزاری جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان را گواه این ادعا و بسیار اثربخش دانست و افزود: بسیاری از این واحدها به علت نداشتن سرمایه در گردش و یا بدهی معوق به سیستم بانکی دچار مشکل و تعطیل شده بودند که با طرح موضوع در کارگروه موصوف مشکلاتشان رفع و مجدداً راه اندازی شدند.

حمزه با اشاره به نام‌گذاری سال به نام «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها»، رفع موانع تولید و حفظ وضع موجود را دارای اهمیت ویژه دانست و از احیا و بازگشت تعداد ۱۷۶ واحد کشاورزی راکد، شامل دامداری، دامپروری، مرغداری، ترشیجات و صنایع بسته‌بندی احیا و به چرخه تولید خبر داد و گفت: با راه‌اندازی این واحدها حدود 1200 شغل احیا شد.

وی با تأکید بر اینکه سال گذشته اقدامات مطلوبی در حمایت از تولید و رونق واحد‌های تولیدی و خدماتی صورت گرفت، اضافه کرد: این اقدامات زمینه فعالیت بیشتری در سال جاری و تحقق شعار تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها را فراهم خواهد کرد.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری در پایان گفت: علاوه بر این 176  واحد تعداد 7 واحد اقامتی و سفره‌خانه سنتی تحت پوشش اداره‌کل میراث فرهنگی با اشتغال حدود 250 نفر که عمدتاً به دلیل کمبود سرمایه درگردش در سال 1398 تعطیل شده بودند، با پرداخت تسهیلات مجدا راه‌اندازی شدند.

انتهای پیام
captcha