سپاه همواره در کنار کادر درمان قرار دارد
کد خبر: 3963481
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۶

سپاه همواره در کنار کادر درمان قرار دارد

معاون عملیات و جانشین قرارگاه پدافند زیستی سپاه فجر ضمن قدردانی از زحمات مدافعان سلامت، گفت: ما همواره شاهد ایثار و از خودگذشتگی کادر درمان در این دوران سخت بوده‌ایم و مجموعه سپاه فجر نیز برای کمک به کادر درمان همواره در صحنه حضور داشته است.

به گزارش ایکنا از فارس، نشست انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با سپاه فجر به‌منظور توسعه همکاری‌ها در زمینه‌های آموزشی و امدادی امروز، 21 فروردین‌ماه در شیراز برگزار شد.

محمدرضا رجبی، معاون عملیات و جانشین قرارگاه پدافند زیستی سپاه فجر استان در این نشست ضمن قدردانی از تلاش‌های نیروهای خدوم اورژانس در دوران سخت مبارزه با ویروس کرونا، گفت: ما همواره شاهد ایثار و از خودگذشتگی کادر درمان در این دوران سخت بوده‌ایم و مجموعه سپاه فجر نیز برای کمک به کادر درمان همواره در صحنه حضور داشته است.

وی افزود: رسالت سپاه خدمت به مردم در عرصه‌های مختلف است و این تفاهم‌نامه می‌تواند نقش مؤثری در دستیابی سپاه به این هدف در حوادث و بحران‌ها را داشته باشد.

محمدجواد مرادیان، مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز نیز در این نشست، گفت: توانمندی موجود در سپاه از جمله لجستیک، بالگرد و نیروی انسانی ظرفیت‌های بسیار خوبی است که با مدیریت اصولی و استاندارد این منابع در مواقع حوادث و بحران‌ها می‌تواند کمک شایانی در مدیریت بحران کند.

وی، این تفاهم‌نامه را نقطه قوتی در افزایش هماهنگی بین نیروهای متخصص اورژانس و امدادگران سپاه در حوادث و بحران‌ها دانست و افزود: این هماهنگی با برگزاری تمرین‌های مختلف می‌تواند ایجاد شود.

انتهای پیام
captcha